موضوعات داغ

خودروی جدید بسترن B30 گروه بهمن در نمایشگاه مشهد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی بهمن موتور برای حضور در نمایشگاه اتومبیل مشهد، یک پرده قرمز بر روی محصول جدید خود یعنی بسترن B30 انداخت و آن را بر روی سکوی نمایش قرار داد تا بار دیگر از خودروی بسترن B30 در مقابل علاقمندان و حاضرین در نمایشگاه اتومبیل مشهد پرده‌برداری کند تا تنها خودروی سدان سواری بهمن موتور در نمایشگاه بین المللی مشهد باشد.
خودروی جدید "بسترن B30" که پیش از این شاهد حضور از آن در نمایشگاه بین المللی شیراز بودیم، همانطور که گفته شد به عنوان یک رقیب اصلی برای محصولات مطرح کشور همچون چری آریزو 5، بی وای دی F3، رنو سیمبل، پژو 301 و همچنین خودروی تندر 90 پلاس شناخته خواهد شد که همزمان با رونمایی آن در نمایشگاه مشهد، شرایط فروش آن هم از سوی گروه خودروسازی بهمن موتور اعلام شده که با قیمت نهایی 58 میلیون و 367 هزار و 200 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

بسترن B30

بسترن B30

در ادامه گفتنی است که عضو جدید خانواده "گروه بهمن" یعنی خودروی چینی "بسترن B30"، برمبنای پلتفرم Bora از شرکت خودروسازی "فولکس واگن" توسعه پیدا کرده و همچنین در سال 2015 میلادی وارد بازارهای جهانی شده است، اما حالا بعد از گذشت تقریباً 2 سال شاهد حضور آن بواسطه گروه "بهمن" در کشور هستیم.
در زیر کاپوت بسترن B30، خوب است بدانید که شرکت خودروسازی FAW از یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر خطی مجهز به یک جعبه دنده خودکار استفاده کرده است که در حداکثر کارایی خود می‌تواند 107 اسب بخار قدرت و همچنین 155 نیوتن متر گشتاور تولید کند که پس از تولید این نیرو توسط پیشرانه، به کمک یک جعبه دنده 6 سرعته خودکار دریافت شده و پس از اعمال دور مورد نیاز بر روی آن، به سمت چرخ‌های محرک جلو ارسال می‌شود.
در کنار خودروی سدان "بسترن B30" هم محصولات مختلف سنگین و نیمه سنگین وزن بهمن موتور و همچنین موتورسیکلت‌های این شرکت در نمایشگاه مشهد دیده می‌شود.

غرفه گروه بهمن

غرفه گروه بهمن

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/23
پیکاپ ایسوزو کجـــــــــــاست؟؟؟؟؟
1396/5/24
واقعا چقدر بدبخت شدیم یه زمانی با 25 میلیون مزدا 3 میخریدیم الان با 59 چینی و هر بلایی سرمون میاد از صف کشیدن واسه خریدن ماشینه اگه نمیخریدیم به ایم وضع نمیفتادیم
1396/5/24
نوشته بسترن رقیب پژو 301
با این قیمتی که به پژو 301 دادن باید رقیب هیوندا الانترا بدونیمش. خخخخخخ
1396/6/5
سلام
لطفا فیلم تست و معرفی بسترن b30 رو در سایت قرار بدید
متشکرم
1396/9/15
بهترین چینی سواری بازار ایران همین خودرو هست . بسیار با ارزشه
1396/12/11
با سلام امیدوارم در ایران نیز خیلی زود روزی برسه ببینیم خودروهای سدان هیبریدی ویژه خانواده ها با مصرف کمتر از دو لیتر در صد کیلومتر با قدرت و حجم موتور دو لیتر بصورت عمده و با هزینه کم طوری که عموم مردم بتوانند از این تکنولوژی نوین استفاده کنند تا هم مردم از آلودگی هوا ومرگ خاموش نجات پیدا کنند و هم لذت استفاده از تکنولوژی روز را بدون تبعیض و اضافه پرداختی در این کشور به اصطلاح اسلامی بچشند.البته اگر این سود جوهای اهل عتیق بزارند. هرکسی موافق هست لایک کنه