موضوعات داغ

گزارش راند دوم مسابقات درگ قهرمانی کشور در انزلی

عکس نویسنده
فربد فولادی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
پنجشنبه 26 مردادماه راند دوم مسابقات درگ قهرمانی کشور در انزلی با 85 شرکت‌کننده از 7 استان کشور برگزار شد. محل مسابقه، اتوبان جدید تازه تاسیس این شهر بود و شرکت‌کنندگان از محل مسابقه راضی بودند و مسابقه از استقبال خوب تماشاچیان برخوردار شده بود. تقریباً ساعت 10 صبح اولین شرکت‌کننده از کلاس 206 اختصاصی استارت داده شد و همراه با شروع مسابقه هوا بارانی شد. چندین خودرو که در این کلاس تایم خود را ثبت کردند باران شدت گرفت و همین مسئله باعث شد تا چند دقیقه‌ای مسابقه را متوقف کنند تا باران پایان بگیرد و خوشبختانه همینطور هم شد.

مسابقه درگ انزلی

مسابقه درگ انزلی

در این مسابقه کلاس‌های 206 اختصاصی، 4 سیلندر اتمسفریک، 4 سیلندر توربوشارژ، 6 و 8 سیلندر و در انتها آزاد برگزار شد و بدلیل میزبانی منطقه آزاد انزلی خودروهای رنگارنگ پلاک منطقه هم دیده می‌شد که از بهترین آن‌ها می‌توان به موستانگ، کوروت، کامارو، دوج و ... اشاره کرد.
فرزاد شاهرخی رئیس کمیته درگ فدراسیون به خودروبانک گفت: انشالله قصد داریم در مسابقه بعدی که برگزار می‌کنیم از شرکت‌کنندگان هزینه ثبت نام گرفته نشود به این دلیل که هزینه کردند و برای مسابقه تا انزلی آمدند و بخاطر شرایطی که پیش آمد و ناآرام بودن جمعیت نتوانستند دو تایم خود را ثبت کنند. این حداقل کاری است که از دستمان برای شرکت‌کنندگان برمی‌آید و امیدواریم از دلخوریِشان کم شود.
در آخر هم شاهرخی از هیات استان گیلان و جناب آقای واحدی رئیس هیات استان گیلان برای هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مسابقه تشکر کردند.

راند دوم مسابقه درگ

راند دوم مسابقه درگ

نتایج مسابقه به شرح زیر است :
كلاس ٢٠٦ اختصاصى
1. محمد نوذرى از استان فارس
2. اندره استپانى از استان خوزستان
3. شايان افتخارى از استان تهران

كلاس ٤ سيلندر اتمسفر
1. عليرضا امامقلى پور از استان اصفهان
2. اميد حيدرى از استان تهران
3. على دهقان از استان فارس

كلاس ٤ سيلندر توربو
1. محمد جامعى زاده از استان خوزستان
2. امير كيانى منش از استان خوزستان
3. محمد چكامه از استان خوزستان

كلاس ٦ و ٨ سيلندر
1. سامان خنجرى از استان خوزستان
2. امير ضيايى از استان خوزستان
3. پيمان تشكرى از استان گيلان

كلاس آزاد
1. سامان خنجرى از استان خوزستان
2. على شيخ رضايى از استان تهران
3. شهروز همايون فر از استان خراسان رضوی

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/5/27
ماشین های برتر اعلام میکردین
1396/5/28
کلاس آزاد نیسان z سبز رنگ از خوزستان که خوزستانی بود و با کروتc7 منطقه درگ کرد برنده شد.دوباره باز نیسان z قرمز رنگ که فکر میکنم مال بچه های خوزستان بود برنده شد.البته اینم بگم که کروت میتونست برنده بشه ولی صاحبش فشاری به ماشین نیاورد وگرنه این کروت که بالاترین مدل کروت هم هست حرف های زیادی واسه گفتن داره.البته در نظر بگیرید که صاحب همین کروت اسپانسر مسابقه هم بود.
1396/5/27
این مسابقات همزمان با پخش زنده از شبکه ورزش در حال تماشا بودیم که دوبار در محل برگزاری قطعی برق بوجود اومد و گزارشگر بنده خدا اعصابش خورد شده بود ، یبارم بارون رگبار اومد که مسابقه برای دقایقی قطع شد ، از طرفی هم ناهماهنگی مسئولین برگزاری مسابقات در امر ازدحام جمعیت ، اطراف ماشین ها پر بود از سلفی بگیران و مردم عادی ، همه اینها بکنار ، موقع درگ ماشینهای کلاس آزاد هم پخشش از شبکه قطع کردن ؟؟ واقعا نمیدونم چرا ؟؟ مگه نشان دادن یک ماشین میلیاردی عیب بود که پخش نکردن
1396/5/27
نویسنده گزارش .این گزارش درگ ماشین است نام برندگان را همراه با نام و مدل خودرو مورد مسابقه ذکر کنید . گزارش کامل تهیه کنید . از خودرو بانک انتظار بیشتری میره
1396/5/27
احسنت به بچه های خوزستان
دمتون مثله اب وهواتون گرم
1396/5/27
خب مثل آدم توضیح بدید ببینیم چه ماشینی برنده شد ! جدیدا نسیه کار میکنید ،
محسن کجاست یه سر و سامونی بده !!!@@
1396/5/27
واقعا هیچکدام از اصول اولیه روزنامه نگاری رعایت نشده است. شرکت کنندگان چند نفر بودندو با چه خودروهایی در چه سطحی شرکت کرده بودند خودرو برندگان چه بوده زمانی که ثبت کردند چه عددی بوده... خواهشمندم در موارد این چنینی اصول اولیه خبرنگاری رعایت شود
1396/5/28
من خودم رفتم خیلی خوب بود! استقبال مردم خیلی خوب بود ولی هرج مرج زیادی داشت.اگه پیست استاندارد میساختن بهتر میشد