موضوعات داغ

آنباکس شدن اولین بوگاتی شیرون بازار آمریکا را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
بوگاتی شیرون، خودروی جدید و پرچم دار این شرکت خودروسازی فرانسوی که قرار است دنباله روی پدر خود یعنی بوگاتی ویرون باشد و سال گذشته به صورت رسمی معرفی شد و سروصدای زیادی به همراه داشت. در نهایت اسفندماه سال گذشته زمان تحویل آن به مشتریان فرا رسید تا شاهد حضور این غول صنعت خودروسازی در خیابان‌ها باشیم. اما امروز یک ویدیو متفاوت از خودروی بوگاتی شیرون خواهیم داشت و آن هم "آنباکس" بوگاتی شیرون یا به قولی "جعبه گشایی" آن خواهد بود که توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مقاله بارگذاری شده است.
معمولا فیلم‌هایی که از "آنباکس" محصولات در یوتیوب گذاشته می‌شود، بیشتر مربوط به وسایل الکترونیکی و یا تجهیزات کوچک شخصی و خانگی خواهد بود، اما امروز بر روی رسانه تصویری یوتیوب یکی از گران‌ترین و بزرگ‌ترین آنباکس جهان در قالب ویدیو بارگذاری شد که مربوط به خودروی هایپرکار بوگاتی شیرون در ایالات متحده آمریکا می‌شود.
ظاهر این خودرو قبل از تحویل به مشتری، با هدف حضور در رویداد "Pebble Beach" هفته خودرویی "مونتری" به ایالات متحده آمریکا ارسال شده است، اما در این سفر خودروی بوگاتی شیرون تنها نخواهد بود، زیرا همراه با آن شرکت خودروسازی بوگاتی یک نسخه "ویرون ویتس" هم ارسال کرده است تا بیرون از خانه در کنار برادر خود باشد.
قبل از تماشای ویدیو آنباکس بوگاتی شیرون، در ادامه بد نیست بدانید که بوگاتی شیرون در مقایسه با بوگاتی ویرون در سایزبندی بدنه، حدود 82 میلی متر طولانی‌تر، 40 میلی متر عریض‌تر و 53 میلی متر هم بلند‌تر از ویرون است که موجب افزایش 155 کیلوگرمی وزن آن نسبت به ویرون هم شده و حالا به عددی 1995 کیلوگرمی رسیده است. هرچند در داخل کابین هم شاهد افزایش 12 میلی متری ارتفاع خودرو برای راحتی بیشتر سرنشینان هستیم.
در زیر کاپوت این خودرو هم هیولایی 16 سیلندر قدرتمند‌تر با حجم 8 لیتری مجهز به چهار توربوشارژر قرار گرفته که با قدرت 1479 اسب بخاری و گشتاور 1600 نیوتن متری خود، می‌تواند شتابی صفر تا صد کمتر از 2.5 ثانیه و حداکثر سرعتی بیش از 420 کیلومتر بر ساعت داشته باشد که با ارسال این نیرو به کمک یک جعبه دنده‌ دو کلاچه اتوماتیک دو محوری به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل میسر شده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد