موضوعات داغ

نیسان ایکس تریل جلوتر از تویوتا کمری پرفروش‌ترین خودروی آمریکا شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بازار کراس اوورها به شدت در حال رشد است و فروش این کلاس از خودروها به سرعت در حال افزایش است و حتی از پیش بینی های کارشناسان نیز بیشتر فروش دارند. اما خبری که اخیرا باعث توجه دوباره به کراس اوورها شده است این است که این خودروها در ماه جولای به جایگاه فروش بسیار بالایی دست پیداکرده اند.
تویوتا کمری که برای سال ها عنوان پر فروش ترین خودروی بازار آمریکا را به خود اختصاص داده بود حالا جایگاه خود را از دست داده و نکته ی جالب اینکه نه یک کراس اوور بلکه سه مدل کراس اوور توانسته اند فروشی بیشتر از تویوتا کمری داشته باشند.

نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل

به گزارش بلومبرگ این سه خودرو به ترتیب فروش عبارت اند از نیسان ایکس تریل (که در آمریکا با نام روگ عرضه می شود)، تویوتا رو4 و هوندا CR-V. چنین آماری نشان می دهد که مشترین آمریکایی زودتر از آنچه تصور می شد به سمت خودروهای کراس اوور حرکت کرده اند و مدیر فروش تویوتا در آمریکا نیز به این نکته اشاره کرده و گفته است که پیش بینی بازار شاسی بلندها بسیار مشکل است.

نیسان ایکس تریل

نیسان ایکس تریل

تویوتا رو4 پس از نیسان ایکس تریل دارای مقام دوم فروش است و فروش آن 1500 دستگاه کمتر از نیسان است. تویوتا برای رقابت بهتر در تلاش است تا تیراژ تولید مدل هیبریدی رو4 را که در خود ژاپن تولید می شود افزایش دهد.
با این وجود تویوتا برای اینکه خود را به نیسان برساند و جایگاه نخست را به دست بیاورد راه سختی پیش رو دارد چون نیسان نیز با عرضه ی ایکس تریل اسپرت اقدام به گسترش مدل های این خودرو کرده است. فروش این مدل که نسخه ای ارزان قیمت تر از روگ است نیز به تازگی در سراسر آمریکا آغاز شده است.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/11
سلام اين ماشينو يك هفته ميشه تحويل گرفتم قطعا نيسان كيفيت بسيار خوبى داره و ايراداى از ماشين نميشه گرفت ولى نمايندگى جهان نوين بايد بهتر عمل كنه تا اين برند خوب تراه نشه. زمان تحويل به موقع بود ولى گزينه نويگيشن و نقشه غير فعاله كه ميگن تا دو ماه ديگه مياد. كاش قبلا فكرشو كرده بودن براي همچين ماشينى با اين قيمت همه چيز بايد درست باشه. پلاك گذارى با خريدار هست كه هزينه پلاك از قيمت كل كم ميشه ولى بعد از كلي دوندگى تو اداره ماليات و راهنمايي رانندگى و در آخر تعويض پلاك حدود ٣٤٠٠٠٠ تومن بيشتر هزينه شد كه برگروندن اين پول هم داستانى داره بايد جناب رئيس در عمان هم امضا بفرمايند تا اين پول برگشت داده بشه. زير پايي موكتى بابل ميدن بجاى أصلي نيسان. نكته مثبت نمايندگى تحويل بموقع ماشين هست فقط
1396/6/12
مگه ماشین پلاک شده قرار نبود تحویل نمیشه؟
1396/6/11
دوربین ۳۶۰ درجه عالیه دور تا دور ماشین دیده میشه
1396/6/11
حالا اگه واسه تبلیغ متنی رو میزارید مسئولیتش با خودتونه ولی نویسنده محترم ، نیسان قشقایی است که با نام روگ در امریکا بفروش میرسه ......
1396/6/12
روگ اسپرت=قشقایی
روگ=تریل
مثلا خیلی بلدی
1396/6/12
اطلاعات خودتم اشتباهه
1396/6/12
من برای اطلاعات ناقصم از دوستان معذرت میخوام. تشکر از همه ......
1396/6/12
چرا عکسایی که میزارید اکثرا ماله مدلای دنده دستیه ؟!؟!
1396/8/1
سلام من این ماشین رو تازه تحویل گرفتم قبلش کولیوس نوشته بودم ولی بخاطر بدقولی شرکت نگین خودرو و مشکلات شماره گذاری این ماشین رو انتخاب کردم شرکتش بسیار خوبه یکهفته ای با پلاک تحویل دادن خود ماشین هم بسیار عالیه کیفیت متریال داخلش تو رنج زیر 300 میلیون حرف اول رو میزنه
1396/12/4
سلام واقعا نیسان خودرو عالی هستش از ماکسیماش گرفته که سر تر از تویوتا های اونموقع بود تا الان