موضوعات داغ

افتتاح نمایندگی شماره 22 پرشیاخودرو در میدان هروی تهران

عکس مطلب اول
دیروز پرشیا خودرو نمایندگی جدید خود واقع در میدان هروی تهران را رونمایی کرد. این شوروم که نمایندگی شماره 22 پرشیا خودرو است حدود 380 متر مربع مساحت دارد و روز گذشته با حضور جمع قابل توجهی از هنرمندان، این شعبه جدید افتتاح شد. پرشیا خودرو در ماه های اخیر به سرعت در حال گسترش نمایندگی های خود است و قصد دارد تا علاوه بر نمایشگاه های خودرو متعدد، خدمات پس از فروش را نیز توسعه دهد.
در این شوروم که با حضور مدیران ارشد این شرکت افتتاح شد، مدل های جدیدی که این شرکت اخیراً در بازار ایران عرضه کرده نیز حضور داشتند که می توانیم به بی ام و سری 5 جدید با کد 530i و سری 2 اکتیو تورر یا کدهای 225i و 218i اشاره کنیم.

پرشیاخودرو شعبه هروی

پرشیاخودرو شعبه هروی

بی ام و 530i که جایگزین 528i شده است به یک موتور 2 لیتری توربو همانند قبل مجهز است که البته قدرت خروجی آن کمی افزایش یافته و از 245 اسب بخار به 252 اسب بخار سیده است. این خودرو با گیربکس ۸ دنده اتوماتیک می تواند ظرف 6.2 ثانیه از حالت سکون به صد کیلومتر بر ساعت برسد. سری 5 جدید را می توان نسخه ای کوچک تر از سری 7 به حساب آورد که آخرین فناوری های روز را به سرنشینان خود عرضه می کند.

نمایندگی شماره 22 پرشیاخودرو

نمایندگی شماره 22 پرشیاخودرو

دیگر محصول جدید پرشیا خودرو مدل MPV سری 2 اکتیو تورر است که در دو مدل عرضه می شود. مدل ضعیف تر به یک موتور 1.5 لیتری 3 سیلندر مجهز است که می تواند 135 اسب بخار قدرت و 220 نیوتون متر گشتاور را تولید کند. مدل قوی تر نیز به موتوری 2 لیتری و چهارسیلندر مجهز است که 228 اسب بخار قدرت و 350 نیوتون متر گشتاور دارد. این خودرو نیز همانند سایر مدل های بی ام و از گیربکس 8 دنده اتوماتیک بهره مند است.
با توجه به سرمایه گذاری پرشیا خودرو در افزایش شعب و گسترش خدمات و نمایندگی ها، باید انتظار داشته باشیم در هفته های آتی تعداد دیگری از شوروم های این شرکت در تهران افتتاح شوند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/12
سرمایه دارها دور هم جمع شدن
که چطور جیب مللتو خالی کنن
1396/6/12
این پرشیا خودرو ام خوشش اومده هاا . . . هی زرت و زرت نمایندگی میزنه . . .
1396/6/12
با گرون کردن های الکی و پول های مردم و سود های نامتعارف بایدم هر روز یه شعبه بزنن .