موضوعات داغ

تصادف عجیب تویوتا راو4 با کیا استینگر

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
احتمالا اولین محصول واقعا هیجان انگیز کیا، خودروی سدان اسپرت "استینگر" باشد که حتی فروش آن در بسیاری از نقاط جهان آغاز نشده است، اما در حال حاضر یکی از آنان تصادفی عجیب در خیابان‌های واشنگتن داشته تا سوژه‌ای مناسب برای رسانه‌های بین المللی حتی خودروبانک باشد که در آن شاهد زیر کردن واقعی کیا استینگر توسط یک دستگاه تویوتا RAV4 تاکسی هستیم.
به گزارش خبرگزاری‌های محلی، این یک تصادف عجیب در خیابانی کم ترافیک است و شاید از خود سوال کنید که تویوتا RAV4 تاکسی چگونه از خودروی سدان اسپرت کیا استینگر بالا رفته است، اما در جواب باید گفت که خودروی کیا استینگر بدون توجه به پشت سر، قصد خروج از پارک را داشته است که خودروی تویوتا RAV4 با آن برخورد کرده و این تصادف عجیب را بوجود می‌آورد که تصاویر آن را می‌توانید در خودروبانک شاهد باشید.

علاوه بر این، شاهدان عینی به یک ماجرای خنده دار هم اعتراف کرده‌اند و آن هم قرارگیری یک کامیون در پشت تویوتا RAV4 برای ثابت نگه داشتن آن بوده است تا خودروی کیا استینگر با دنده عقب از زیر تویوتا خارج شود که یک لحظه دلهره‌آور توأم با خنده برای آنان بوده است. خوشبختانه هر دو راننده آسیبی ندیده‌اند، اما با این حال اتومبیل‌های آنان بویژه خودروی کیا استینگر متحمل خسارت‌های زیادی شده و گلگیر آن کاملا فرو رفته است.
در ادامه جهت اطلاع بد نیست بدانید که خودروی جدید کیا استینگر در مدل‌های محور عقب محرک نیروی مورد نیاز خود را از یک پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر توربوشارژر تامین می‌کند و این پیشرانه می‌تواند در حداکثر کارایی خود نیرویی معادل 365 اسب بخار و گشتاوری معادل 510 نیوتن متر تولید کرده و در اختیار چرخ‌های عقب اتومبیل قرار دهد.

به غیر از پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر توربو دوقلو، کمپانی خودروسازی کیا از یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژر هم استفاده کرده است که حداکثر نیروی خروجی آن برای قدرت به عدد 255 اسب بخار و همچنین گشتاور خروجی آن هم به عدد 353 نیوتن متر خواهد رسید که از جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک پیشرانه 3.3 لیتری شش سیلندر بر روی این پیشرانه چهار سیلندر هم استفاده شده است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/17
واقعا پیشرفت به معنی واقعی تویوتا لنگ در هوا خخخخ
1396/6/19
تو متن نوشته کیا بدون توجه اومده بیرون و تویوتا از عقب بش زده!
و تو عکس هم مشخصه بعد زدن ، روش ایستاده!
گلگیر کیا زیر تویوتا له شده! بعد تویوتا لنگ در هوا؟؟
1396/6/18
وقتی کیا زیر چرخ های تویوتا له میشود
دیگه هرگز نزدیک یه تویوتا نشو
1396/6/18
عجب معنی له شدنم فهمیدیم و نکته ای که باید توجه کرد بازم مثله همیشه تویوتا تاکسی شغلی که براش ساخته شده ، عزیزم تویوتا رفت رو هوا اینو خوب ببین
1396/6/19
همچین تویوتا تویوتا میکنین که هر کی ندونه فکر میکنه باباتون سهامدار عمده تویوتاست.
کار تویوتا توی خارج مسافر کشیه. بخاطر قیمت ارزون و استهلاک کم. البته این موضوع میتونه نقطه ی قوتش محسوب بشه ولی باید دید که هر ماشینی چه پرستیژ و کاربردی داره. به نظر من (البته در خارج که قیمتها واقعی هستن)، تویوتا به درد اقشار متوسط میخوره.