موضوعات داغ

میتسوبیشی میراژ 2018 با صفحه نمایش 7 اینچی می آید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی میتسوبیشی برای بهبود موقعیت محصولات خود در بازار، برای دو خودروی میتسوبیشی "میراژ" و سدان "میراژ G4" یکسری بروزرسانی ارائه کرده است که در ادامه جزییات این بروزرسانی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.
در حال حاضر باتوجه به اعلام گروه خودروسازی میتسوبیشی به نمایندگی‌های مجاز خود در سراسر ایالات متحده آمریکا، سطح ورودی "میراژ ES" دارای چندین ویژگی جدید و مفید است که به ترتیب شامل یک صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی با قابلیت اتصال بلوتوث است. این مدل همچنین به یک دوربین دید عقب و کنترل کننده‌های سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان مجهز شده است. هرچند این مدل در کنار نسخه GT به یک پورت USB در کنسول مرکزی مجهز شده است.

میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ

نسخه سدان میراژ G4 تیپ SE هم دارای تمام ویژگی‌های جدیدی است که همتای هاچ بک خود از آن سود می‌برد، یعنی یک پورت USB در کنسول مرکزی و صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی مجهز به بلوتوث و دوربین دید عقب و کنترل کننده‌های سیستم صوتی بر روی غربیلک فرمان. اما این نسخه به تجهیزات ویژه‌ای هم مجهز شده است که می‌تواند دستگیره‌های جدید برای درب‌های اتومبیل و همچنین رینگ‌های جدید 15 اینچی آلیاژی باشد.

میتسوبیشی میراژ

میتسوبیشی میراژ

هر دو مدل از میتسوبیشی میراژ در نسخه "هاچ بک" و "سدان" به یک پیشرانه 1.2 لیتری سه سیلندر مجهز شده است که شرکت خودروسازی میتسوبیشی وعده یک "ترکیب هارمونی شتاب با کارایی بهتر" را به مشتریان خود داده است که می‌تواند 78 اسب بخار قدرت و 100 نیوتن متر گشتاور داشته باشد.
در پایان شرکت خودروسازی میتسوبیشی اعلام کرده است که نسخه هاچ بک "میراژ" با قیمت 13 هزار و 395 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد، این درحالیست که نسخه سدان "میراژ G4" قیمتی معادل 14 هزار و 395 دلار دارد.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/19
وای خدارو شکر مانیتور لمسی....
1396/6/19
از یه موتور ۳ سیلندر ۷۸ اسب گرفتن خیلی تکنولوژی می خواد
ای کاش روش توربو هم میذاشتن
میتسو که استاد ساخت توربو هست وبرای بی ام وه هم توربو تولید میکنه....
اگه این توربو داشت فکنم میشد موشک
1396/6/20
یه نمونه برات مثال میزنم دیگه داستان سرایی نکن دایهاتسو Copen موتور 659 سی‌سی قدرت 86 اسب بخار ، میتسوپیشی ( میو ) همون کشتی بزنه بهتره براش همون رتبش تو خودروسازی ژاپن براش کافیه ( تازه خود ژاپنی ها هم از دنیا عقبن و فقط تاکسیشون قشنگه )
1396/6/21
کیا پیکانتو X-Line موتور 1 لیتری 3 سیلندر 98 اسب بخار قدرت
1396/6/21
در جواب gigi
بهتره شما بری برا اول مهر آماده بشی پسرم....... و الا اگه بری از بزرگترات بپرسی بهت میگن میتسوبیشی از موتور لنسر EVO چقدر قدرت گرفته ....
حالا حالاها کیا و هیوندای باید برن با موتورهای ساخت میتسوبیشی که روی سوناتا ها نصب میشد حال کنن .....
پسرم از بابات بپرس اگه بلد بود بهت میگه که موتورای گالانت های ۳۰ سال پیش هنوز به تعمیر نیوفتاده اما آزرا و سوناتاهای ۵ سال پیش اکثرا موتور تعمیری هستن
1396/6/19
نمی دونم میتسوبیشی چرا ناخن خشکی می کنه و یه سری امکانات مثل همین توربو که دوستمون گفت رو به خودرو اضافه نمی کنن. هنوز جا داره رو طراحی این ماشین کار بشه! اگرچه من کیفیت میتسوبیشی رو خیلی قبول دارم. اما انصافا هنوز میتسوبیشی به جایگاه واقعی اش که تا سال 1995 در بازار جهانی داشت و شانه به شانه هوندا و تویوتا حرکت می کرد، فاصله داره!
1396/6/19
فاصله تکنولوژی ما با ژاپن هم از روی موتور این ماشین و موتور تیبا و ساینا با 4 سیلندر و 1500لیتری با 87 اسب بخار کاملا مشخصه .
حتی چینی ها هم با 1500 لیتری حداقل 100 تولید میکنن :|
1396/6/19
۱۵۰۰ میلی لیتر یا ۱۵۰۰ سی سی یا ۱.۵لیتری
1396/6/20
1500 لیتر؟😳
1396/6/22
در پاسخ gigi
اولا میتسوپیشی نیستش و میتسوبیشی درسته فکر کنم این بیش رو با پیشی گربه کوچه تون اشتباه گرفتی
جل الخالق ژاپن از کل دنیا عقبه پس ما چی هستیم؟
1397/1/15
جی حی حان پسرم بیا برو اماده شو برای مدرسه ، اینقدر هم گفتم تو اینترنت چرند نگو ، بعدم کدوم عقب افتاده ای بتو گفته ژاپن فقط تاکسیاش قشنگه ؟ منظورتم از تاکسیاش تویوتا کراون ه ؟ که همه استفاده میکنن. کلا برو واسه امتحان علوم اماده شو تا بعدن باهات صحبت کنم عصر هم کلاس تقویتی " ماشین شناسی" داری.
1397/1/18
دوستان میگن توربو..... میخوام کلمو بکوبم دیوار .... فدای تو بشم من اول ببین داری چی میخری بعد بگو توربو ... سازنده این ماشین هدفش ساخت یه ماشین شهری بوده !!!! گیربکس cvt واسه شهر و ترافیک عالیه حرف نداره.... حجم موتورشم کافی و عالیه ... اولا جایی کم نمی یاره پراید که نیست دومن سوختش عالیه ...سومن ژاپنیه.... بنده قصد خرید i20 کرمان موتور و داشتم اما وقتی تحقیق کردم دیدم کروز و سانروف و اینا نداره بعدشم هرچی باشه این ماشین وارداتی و اون مونتاژه ..... البته باید پذیرفت پیکانتو هم میتونه انتخاب خوبی باشه و اینکه بازار دست 2 i20 از همه اینا بهتره .... منم دچار شک شدم و انتخاب سخته... اما نصیحت من به کسایی گفتن توربو اینه کدوم ماشین شهری توربو داره اخه !!!!!!!!! اینارو نگین واقعا خنده داره