موضوعات داغ

هیجان با آفرود 500 اسبی + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
ماشین‌های پیکاپ مسابقه‌ای در مسیرهای آفرودی برای این ساخته شده‌اند که هر مسیری با هر سطح دشواری را پشت سر بگذارند که عموما از آنان در مسابقات هم استفاده می‌شود، اما در اینجا ما یکی از ماشین‌های پیکاپ مسابقه‌ای را داریم که برای انجام حرکات نمایشی، توسط گروه "Hoonigan" در شرکت صنایع Brenthel ساخته شده که تاکنون همکاری‌های متعددی با "کن بلاک" برای ساخت ماشین‌های ویژه داشته است.
گفتنی است که شرکت برادران Brenthel در شهر موریتا واقع شده است که خود یکی از شهرهای کالیفرنیا به شمار می‌آید و تاکنون وسایل نقلیه متعددی با شکل و شمایل عجیب و تقویت شده تولید کرده است که در تاریخچه فعالیت آنان تولید ماشین‌های آفرودی مختلف و یا حتی برمبنای ماشین‌های نظامی آفرودی، یک خودروی 900 اسب بخاری تولید کرده‌اند، اما در آخرین فعالیت خود کمی محتاطانه‌تر رفتار کرده‌اند و به تولید یک خودروی پیکاپ آفرودی مسابقه‌ای روی آورده‌اند که در زیر کاپوت آن از یک پیشرانه 500 اسب بخاری استفاده شده است. البته جزییات دقیقی از بخش فنی این خودرو منتشر نشده است، اما می‌دانیم که این خودرو دارای 500 اسب بخار قدرت خواهد بود که قرار است کارهای زیادی برای پول درآوردن گروه Hoonigan انجام دهد.
در ادامه کلیپی را شاهد خواهد بود که در آن سازندگان این خودروی پیکاپ 500 اسب بخاری در رابطه با ماشین مسابقه‌ای آفرودی خود صحبت می‌کنند و همچنین با انجام شیرین کاری و رانندگی خطرناک با ماشین 500 اسب بخاری خود، جذابیت خاصی به این ویدیو می‌دهند که در خودروبانک می‌تواند شاهد آن باشید. هرچند عجیب است که در طول فیلمبرداری و تلاش برای چرخش 180 درجه این اتومبیل در یک فضای محدود هیچکس صدمه ندید که جزییات آن را می‌توانید در ویدیو شاهد باشید!.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/30
اين كه رو آسفالت.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!@#%&$