موضوعات داغ

حضور ام جی 360 در گردهمایی تابستان ام جی سواران در تهران

عکس مطلب اول
دیروز جمعه در پارک جنگلی یاس تهران، گردهمایی تابستان ایرانیان ام جی کلاب برگزار شد. این کلاب که یکی از قدیمی‌ترین و فعال‌ترین کلاب‌های خودرویی کشور است، اقدام به برگزاری چنین گردهمایی کرد و در این رویداد خودرویی تعداد قابل توجهی از محصولات مختلف ام جی حضور داشتند.
در این گردهمایی که اکثراً از محصولات ام جی 6 حضور داشتند، یک دستگاه MGB نیز مشاهده می‌شد که یکی از خودروهای قدیمی و کلاسیک با ارزش کشور است با رنگ زیبای خود چشم هر بیننده‌ای را به سوی خود جلب می‌کند. همچنین یک دستگاه ام جی 360 نیز در این گردهمایی حضور داشت. خودرویی که قرار بود مدت‌ها پیش توسط شرکت ام جی پارس موتور به بازار عرضه شود و با تاخیری طولانی تنها چند دستگاه از آن به مشتریان محدودی تحویل داده شد.

گردهمایی تابستان ام جی

گردهمایی تابستان ام جی

همچنین یک دستگاه ام جی 3 زردرنگ نیز در این مراسم حضور داشت و ام جی GS نیز به عنوان تنها شاسی‌بلند ام جی در گردهمایی تابستان این کلاب مشاهده می‌شد. اما همانطورکه اشاره شد ام جی 6 بیشترین تعداد این گردهمایی را تشکیل می‌داد.
ام جی چند سالی است که توسط شرکت مدیاموتورز به بازار عرضه می‌شود و سال گذشته با ورود مستقیم سایک و قرارداد با شرکت ام جی پارس موتور، روند واردات و عرضه این خودرو به بازار دچار خلل شد و این روزها نه تنها مدیاموتورز حال و روز خوشی ندارد بلکه ام جی پارس موتور نیز آنچنان که انتظار می‌رفت در بازار حضور ندارد و وقفه‌ای طولانی در عرضه محصولات ام جی توسط این شرکت در بازار مشاهده می‌شود.

گردهمایی ام جی سواران

گردهمایی ام جی سواران

در زیر می‌توانید عکس هایی از این گردهمایی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/25
گردهمایی ام جی خوبه من ام جی رو قبول دارم ایول ولی از گردهمایی دنا بدم اومد دنا چیه که گردهمایی راه میندازن از ماشین های ایرانی بعدم میاد طراحی خوبی ندارن تکنولوژی شون قدیمیه همین ام جی قدیمیه به کل ماشین های ساخت داخل میرزه والا
1396/6/25
اصالت انگليسى...........
1396/6/25
چرا شایعه پراکنی میکنید .....
مدیا همچنان با قدرت به کارخود ادامه میدهد و بزودی خودروی MG zs توسط این شرکت رونمایی خواهد شد .
همچنین در سال آینده این شرکت نسل جدید MG 6 و MG 3 را نیز در سبد کاری خود خواهد گذاشت..
به امید موفقیت...
1396/6/25
باش تا صبح دولتت بدمد .
1396/6/25
درود فراوان بر همه دست اندر کاران پرکار و توانا و ام جی سوارها که خودرو را ابزار گردهمایی و فرهنگ سازی کردند.. برقرار باشید
1396/6/25
چرا نظر من منتشر نمیشه اگه درباره خودرو های آشغال داخلی نظر میدادم میومد نظرم خخخ
1396/6/25
اوخ اوخ اون ام جی ۶ نارنجیه عجب چیزیه بد فرم خوشگله
با ام جی ۳ زرده
همه واقعا خوشگلا
تو سایت ام جی نوشته ۵۵۰ و ام جی ۶ نسبت وزنی ۵۰ به ۵۰ داره ، برید حالشو ببرید