موضوعات داغ

همایش خودروهای لوکس در مجتمع گالریا سنتر تهران

عکس نویسنده
بامداد صفائیان
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
روز جمعه 24 شهریورماه، گروه خودرویی لوکس لایف با همکاری مجتمع گالریا سنتر در محل تجاری گالریا واقع در ولنجک تهران، اقدام به برگزاری همایشی بزرگ با هدف شناخت هر چه بیشتر برندهای معروف، بنام ولوکس کرد. این گردهمایی با حضور اسپانسرهای معتبر و شناخته شده و همچنین دارندگان و صاحبان اتومبیل‌های خاص برگزار شد.
در این بین، حضور اتومبیل‌های کلاسیک و جدیدترین برندهای موجود در کشور، جلوه‌ای خاص و چشم‌نوازی به این دورهمی می‌داد که در بین آن بی ام و Z4 زردرنگ قسمت اول خودروبانک پلاس اینبار با رینگ‌هایی جدید به چشم می‌خورد. هماهنگی این همایش از طرف گروه لوکس لایف به طریقی بسیار شایسته انجام گرفت و با توجه به سطح برگزاری آن و با دعوت از دارندگان و صاحبان برندهای معتبر انجام شد.

گردهمایی خودروهای لوکس

گردهمایی خودروهای لوکس

از دیگر خودروهای حاضر در این گردهمایی می توانیم به پورشه پانامرا، پورشه کاین، بی ام و i8، فورد ماستنگ، آلفارومئو 4C و بی ام و سری 2 اشاره کنیم. اما در کنار همه این خودروها، دو دستگاه خودروی کلاسیک فورد ماستنگ GT350 دهه 60 میلادی و یک پیکان نیز حضور داشتند که قابل توجه و جالب بود.
همچنین یک دستگاه نیسان 370Z که چند وقتی است به صورت گذرموقت به خاک کشور وارد شده، در این مراسم حضور داشت.

حضور خودروهای کلاسیک

حضور خودروهای کلاسیک

هدف از این دورهمی‌ها، شناخت و آشنایی بیشتر مدعوین جهت ارزیابی و معرفی خدمات و محصولات با بالاترین کیفیت به سایر اعضای کلاب و عموم مردم با توجه به معیارهای جهانی کالاها و خدمات لوکس است.
مرکز تجاری گالریا با فراهم کردن بستر مناسب برای این مراسم و آماده کردن وسائل مورد نیاز به نحو مناسبی، محیطی گرم و صمیمی را فراهم نموده است.
این همایش حوالی ساعت 20 در روز جمعه به پایان رسید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/26
این همایش‌ها رو زودتر اطلاع رسانی کنید، که مردم بتونن بازدید کنند، نه این که چند روز بعد از همایش تازه خبر رسانی کنید. ممنون
1396/6/26
آقا جان خودرو لوکس به قیمتش بالای خودرو نیست فقط، این ماشینای تو عکس بیشتر میشه گفت اسپورت بودن!!! کلاس لوکس و لاکچری خودرو هایی مثل رویزرویس فانتوم و بنز اس کلاس و امثال اینا هستن نه آلفارومئو4c و فورد موستانگ!
1396/6/27
ممنون از گزارش ولی نمیدونم چرا واژه لوکس و لاکچری توی ایران بد جا افتاده ، به خدا هیچ جای دنیا Z4 و سری 2 یا E کلاس بنز خودروی لوکس به حساب نمیاد و تو این همایش ها جایی ندارن ،
ولی متاسفانه تو ایران به واسطه فقر خودرو های سوپر اسپرت مجبوریم روی همین ماشین ها اسم لاکچری بزاریم !!! قافل از اینکه بعضی از اینا تو کشور های دیگه تاکسی هستند !