موضوعات داغ

فیلم تبلیغ جالب جگوار XJL به همراه هواپیماهای فیلم برداری

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
به منظور بهتر نشان دادن جگوار XJL و فضای بزرگ داخل کابین آن، جگوار یک مسابقه در کاخ "الکساندرا" واقع در شمال شهر لندن ترتیب داده است که در آن باید 2 هواپیمای بدون سرنشین کوچک یا به قولی "کوادکوپر" با یکدیگر مسابقه دهند و از بین 13 دروازه و همچنین 3 دستگاه خودروی جگوار XJL عبور کنند که در این مسابقه درب‌های عقب سه دستگاه خودروی جگوار XJL باز شده و هواپیماهای بدون سرنشین در مسیر خود باید از داخل کابین جگوار XJL عبور کنند تا نشان دهند که خودروهای سدان لوکس جگوار دارای فضای داخل کابین بزرگ هستند. هرچند 13 دروازده دیگر هم به شکل درب عقب جگوار XJL ساخته شده است که به اندازه کافی برای این 2 هواپیمای بدون سرنشین رادیو کنترلی بزرگ بوده و می‌توانند به راحتی از داخل آنان حتی با سرعت 96 کیلومتر بر ساعت عبور کنند.
در ادامه فیلم این مسابقه توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای مقاله بارگذاری شده است، اما برند مسابقه پس از پایان این جدال هوایی عنوان کرد: من سال‌های گذشته در مسابقات هواپیماهای بدون سرنشین شرکت کرده‌ام، اما برای اولین بار است که در چنین مسابقه چالش برانگیزی شرکت می‌کنم. البته این یک آزمون عالی بود، اما دلیل اصلی که ما توانستیم با سرعت بالا به مسابقه بپردازیم، فضای بسیار خوب درب‌های جگوار XJL درست همانند دروازه‌های تعیین کننده مسیر بود.
در مقایسه با مدل‌های استاندارد جگوار XJ، خودروی سدان لوکس XJL چیزی حدود 12.7 سانتی متر طولانی‌تر از نسخه‌های استاندارد ساخته شده است و همین موضوع باعث شده تا خودروی جگوار XJL دارای فضای کابین و همچنین درب‌های بزرگ‌تر عقب برای ورود سرنشینان باشد، این درحالیست که حتی برای سرنشینان عقب اتومبیل از صندلی‌های لوکس استفاده شده است که هم مجهز به ماساژور بوده و همچنین می‌تواند حالت تختخواب مانند به خود بگیرد تا سرنشینان عقب راحتی بیشتری داشته باشند.
ایان کالوم مدیر طراحی جگوار می‌گوید: کیفیت و راحتی همیشه در خط مقدم ذهن ما قرار دارد که برای جگوار XJL بکار گرفته شده است. فاصله بین دو محور اتومبیل در این نسخه بیشتر شده و در نتیجه فضای داخل کابین بیشتری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. حال برای اثبات این موضوع، یک مسابقه بین 2 هواپیمای بدن سرنشین ترتیب داده شده است که می‌توانید فیلم آن را در خودروبانک شاهد باشید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد