موضوعات داغ

تست درایو محصولا ت میتسوبیشی در پیست آزادی

عکس مطلب اول
روز پنجشنبه ی هفته ی گذشته و در آخرین روزهای تابستان، شرکت آرین موتور به عنوان نماینده‌ی محصولات میتسوبیشی ژاپن اقدم به برگزاری یک برنامه‌ی تست درایو خودروهای میتسوبیشی در پیست آزادی تهران کرد.
این برنامه که مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفت از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر در پیست آزادی برقرار بود و خودروهای میتسوبیشی اوتلندر، میتسوبیشی میراژ و میتسوبیشی ASX در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت تا تجربه ی رانندگی با آن‌ها را بدست آورده و با یکدیگر مقایسه کنند.

میتسوبیشی اوتلندر به عنوان مدل بالاترین محصول میتسوبیشی در بازار کشور با یک موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر عرضه می شود که می تواند ۱۶۶ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کرده و با استفاده از جعبه دنده ی ضریب متغیر پیشرفته ی خود روانه ی هر چهار چرخ خودرو کند.

میتسوبیشی ASX هم به عنوان یک کراس اوور کامپکت و کم استهلاک شناخته می شود که با موتور ۲ لیتری ۱۴۰ اسب بخاری در بازار ایران عرضه می شود و می تواند در ۱۱.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند. این خودرو دارای مصرف ترکیبی حدود ۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

خودروی دیگری که در این برنامه تدارک دیده شده بود مدل کوچک میتسوبیشی میراژ بود که آن را باید یکی از کم مصرف تری خودروهای بازار کشور دانست. این خودرو به موتور ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری مجهز است که می تواند ۷۷ اسب بخار قدرت و ۱۰۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کرده و با استفاده از گیربکس CVT خود روانه ی چرخ های جلو کند.
در ادامه می توانید تصاویر برنامه ی تست درایو محصولات میتسوبیشی را در گالری تصاویر مشاهده کنید.

نظرات کاربران

12 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/1
شرکت وارد کننده ASX از سال 2015 شتاب این ماشین رو 9.5s اعلام میکنه درحالیکه در همه ی سایتها و گزارشات شتاب 11 یا 11.5 اعلام میشه؟!!!!
1396/7/1
اون شتابه 9.5 در بهترین حالتشه نه تو ایران....
اون شتابه 11.5 برایه ایرانه به دلیله کیفیت بنزینه پایین و اب و هوا
1396/7/1
آقا من یه سولی برام پیش اومده ؟؟؟ من منکر کیفیت میتسوبیشی نیستم ولی چطور ماشینی که مدل 2016 و 2017 هستن و تا حالا کارکرد چندانی ندارن رو بهش میگیم کم استهلاک جوابشو کی پس داده ؟؟؟ و آدم نتیجه ای به جز تبلیغ از این نوشته ها نمیگیره . متاسفانه سایت های خودرویی هم نقش املاکی ها رو در گرون شدن کاذب ایفا میکنن
1396/7/1
عزیزم استهلاک مربوط به قطعات فنی هست مدل 2016 و 2017 از لحاظ فنی تغییری نکردن که استهلاکشون تغییر کنه
1396/7/1
تو برو انتافتو سوار شو.اسباب بازی سوار.
1396/7/2
دوست عزیز حرف درستی است، اولا ASX از سال 2012 در ایران حضور داره و 6 سال زمان مناسبی است برای شناخت استهلاک خودرو زمان کافی است. دوما ما خودمون یه 2012 اش رو داریم شاید باورت نشه که بعد از 61000 تا کارکرد هنوز لنتهاش عوض نشده! فقط سرویس های روغن و فیلتر انجام دادیم!
1396/7/2
در پاسخ به ali
تو برو شعور و شخصیت که نداری یاد بگیر عقده ای در ضمن آب رو بریز اونجا که میسوزه . اسباب بازی دوست داری ؟؟؟
دوستان گله نکنن که بنده با بعضی ها تند صحبت میکنم ملاحظه بفرمایید .
1396/7/1
تکنولوژی یعنی تویوتا که پریوسش با اون اتاق صدی ۳ میسوزونه با آلایندگیه بسیار پایین
1396/7/1
اخه هیبرید چه ربطی داره ! عزیزم اگه به مقایسه مدل هیبریده اوتلندر هیبرید صدی 1.7 می سوزونه ،شما اگه بجای تبلیغات خوندن در واقعیت پریوس داشتی یا دو نفر می شناختی که داشته باشن می فهمیدی توی تهران پریوس ها همه مصرف بین 5 تا 6 دارن ،شما با شارژ فول توی جاده می تونی مصرف 3 ببینی نه جای دیگه
1396/7/1
عزیز اتفاقا دارم که میگم تو حالت اکو مد میانگین مصرف اگه گاز بدی به ۵ میرسه به زور بعدم پر فروش ترین هیبرید دنیا رو با اوتلندر هیبرید که پلاگینه مقایسه میکنی عقل کل!!
1396/7/2
اقای باهوش نمی دونم با چه رویی کامنت می ذاری اگه پریوس پلاگ این توی ایران نیس چون زیرساختشو نداریم وگرنه بیشتر دنیا پریوس ها پلاگ این هستن ،شما فکر کنم یه مقدار مطالعه کنی و تفاوت پلاگ این و هیبرید بیسیک متوجه بشی قبل نظر دادن خیلی برای خودت بهتر باشه
1396/7/1
همین؟؟؟؟ خب مگه واسه تست ماشینا نرفتین؟ نتیجه چطور بود؟ هیچ حرفی ندارین درباره ماشینا‌؟