موضوعات داغ

شوروم بوگاتی در شهر هامبورگ آلمان را ببینید

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
پس از فروش بسیار عالی و موفقیت آمیز خودروی بوگاتی شیرون در شهر هامبورگ آلمان، کمپانی خودروسازی فرانسوی بوگاتی اقدام به بازگشایی یک "شوروم" جدید در شهر هامبورگ آلمان کرده است تا مشتریان بیشتری را متوجه خود کند.
با راه اندازی این شوروم و نمایشگاه در شهر هامبورگ آلمان، این چهارمین نمایشگاه بوگاتی در کشور آلمان و همچنین "دوازدهمین" نمایندگی فروش بوگاتی در سراسر اروپا خواهد بود تا در مجموع نمایندگی‌های فروش بوگاتی در 17 کشور مختلف جهان به عدد 34 برسد.

پیش از این، خودروهای بوگاتی شیرون به واسطه کمپانی " Kamps" در هامبورگ آلمان به فروش می‌رسید و از مجموع 45 خودروی بوگاتی شیرون که برای بازار آلمان در نظر گرفته شده بود، چیزی معادل 10 دستگاه از آن توسط این کمپانی خریداری شده و به مشتریان بوگاتی در شهر هامبورگ فروخته شده بود، به همین دلیل کمپانی خودروسازی بوگاتی تصمیم گرفته است به طور مستقیم وارد شهر هامبورگ شده و یک "شوروم" اختصاصی در این شهر راه اندازی کند.

در یک بیانیه، عضو هیئت مدیره کمپانی خودروسازی بوگاتی و همچنین مسئول فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش مشتریان گفت: افتتاح نمایشگاه جدید بوگاتی در هامبورگ، نمایشگاه منحصربه فردی از نمایندگی‌های ما در آلمان را تکمیل می‌کند و من در این مورد بسیار خوشحال هستم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد