موضوعات داغ

هیچ خودرویی مسابقه فرمول 4 این هفته را به پایان نرساند!

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
پیست بین‌المللی اتومبیلرانی "سپانگ" در سلانگور/ مالزی، میزبان یکی از عجیب‌ترین مسابقات مدرن اتومبیلرانی در روزهای گذشته بود که در آن هیچ خودرویی نتوانست به خط پایان برسد!!.
باتوجه به ادعای منابع خبری، در مسابقات اتومبیلرانی فرمول 4 که در پیست بین‌المللی سپانگ واقع در سلانگور کشور مالزی برگزار شد، هیچ خودرویی در این مسابقه موفق نشد به خط پایان برسد و امتیاز شرکت در این مسابقه را کسب کند. در این خصوص گفته می‌شود که از مجموع "هشت" دور این مسابقه، تنها 5 خودرو توانستند خود را تا دور "ششم" حفظ کنند، اما در دور "هفتم" و حتی قبل از شروع دور "هشتم" مسابقه، غیر از یک اتومبیل دیگر خودروها نیز از دور مسابقات کنار رفتند که مشکل اصلی آنان میزان سوخت تعیین شده برای انجام مسابقه بوده است.
در دور پایانی، تنها "کین شپرد" باقی مانده بود، اما با وجود اینکه این راننده پشت خود را خالی می‌دید و به آرامی حرکت می‌کرد، باز هم سوخت ماشین وی به اتمام رسید و از مسابقه خارج شد تا این مسابقه یکی از عجیب‌ترین و شاید اولین مسابقه اتومبیلرانی در سطح مدرن و حرفه‌ای باشد که بدون برند به پایان می‌رسد.
باوجود این مسائل، مسئولین مسابقات به دلیل شرایط منحصر به فرد این مسابقه، تصمیم گرفتند که تا دور "پنجم" این مسابقه را حساب کنند که در این خصوص "فراست" با توجه به زمان‌های به ثبت رسیده، پیشتار مسابقات بوده و توانست عنوان قهرمانی در این مسابقه را بدست آورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد