موضوعات داغ

در نمایشگاه خودرو تهران امسال چه شرکت‌هایی حضور خواهند داشت؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در مراسمی با حضور مقامات وزارت صنعت و معدن، مدیران خودوسازی کشور و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طور رسمی از پوستر نمایشگاه خودروی تهران رونمایی شد و به این ترتیب برگزاری این نمایشگاه به طور رسمی آغاز شد.
در مراسم رونمائی پوستر این نمایشگاه که فعالین بخش خصوصی، پایگاه های خبری، اصحاب رسانه و تشکل ها و انجمن های وابسته نیز حضور داشتند و مسئولان در سخنرانی های خود ضمن ارائه گزارشی از عملکرد نمایشگاه سال گذشته از برنامه های خود برای نمایشگاه امسال نیز پرده برداری کردند.

زمان برگزاری این نمایشگاه از 6 تا 10 آذر ماه و به مدت ۵ روز خواهد بود و شرکت های داخلی و خارجی زیادی در نمایشگاه حضور خواهند داشت. محل برگزاری نمایشگاه نیز در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران است. این نمایشگاه برای ۱۱ سال بود که تعطیل شده بود و دیگر برگزار نمی شد اما سال گذشته سرانجام برگزاری آن از سر گرفته شد و مورد توجه رسانه ها و علاقه مندان قرار گرفت.
در این مراسم خانم ثابت، مدیر عامل شرکت ایده تجارت هرمس و مجری برگزاری نمایشگاه خودرو تهران در این مراسم گفت: در نمایشگاه خودرو سال گذشته میزبان بیش از 200 شرکت تولید کننده داخلی و خارجی فعال در صنعت خودرو در زمینه های مختلف خودروهای سواری، تجاری، موتورسیکت و قطعه ساز بودیم.
وی اضافه کرد: بر اساس آخرین آمار از نمایشگاه خودرو سال گذشته در حدود بیش از 1.46 میلیون نفر از نمایشگاه دیدن کردند که آمار بسیار قابل توجهی است. امسال نیز بر اساس پیش بینی ها استقبال بسیاری از نمایشگاه خودرو سال جاری به عمل خواهد آمد. تا این لحظه حضور 36 برند مطرح خودروساز داخلی و خارجی در این نمایشگاه قطعی شده است که می توانیم به شرکت هایی نظیر جهان نوین آریا (نیسان)، ایرتویا (تویوتا)، کرمان موتور (هیوندای، جک و لیفان)، نگین خودرو (رنو)، آرین موتور (میتسوبیشی و دی اس)، پرشیاخودرو (بی ام و) و کارمانیا (بی وای دی) اشاره کنیم.

خانم ثابت همچنین افزود: امیدواریم که در نمایشگاه سال جاری شاهد رشد 20 درصدی در میزان شرکت کنندگان داخلی و خارجی باشیم.
آقای عاجزی مدیر اجرایی این پروژه نیز خاطرنشان کرد: نمایشگاه سال جاری این بار بجای بهمن ماه در آذر ماه برگزار خواهد شد و از این رو انتظار می رود به دلیل تغییر فصل برگزاری، شرایط آب و هوایی نیز تاثیر مثبتی در میزان بازدید از این نمایشگاه بر جای بگذارد.
وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال و در کنار خودروهای مدرن و روز جهان، خودروهای کلاسیک نیز حضور خواهند داشت، گفت:این فضای جدید و اهمیت بازار ایران موجب شده است تا بسیاری از شرکت ها و کمپانی های خودروساز جهان؛ نوین ترین تولیدات خود را در این نمایشگاه ارائه کنند.

پوستر رسمی نمایشگاه خودرو تهران

پوستر رسمی نمایشگاه خودرو تهران

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/15
پارسال که بیشتر شبیه زامبی لند بود تا نمایشگاه خودرو . مردم فکر میکردن اومدن پارک ، با بچه و ... ! تقریبا امکان نداشت بتونی سوار یک ماشین بشی ، چه برسه به اینکه امکاناتش رو ببینی و ... !
1396/7/15
متأسفانه پوستر هیچ گونه خلاقیتی درش نیست ...
1396/7/15
واسه ما ماشین باز ها رفتن به این نمایشگاه مثل رفتن به مراسم اسکار میمونه !
1396/7/17
بدون حضور شرکت های معتبر خارجی فایده چندانی نداره , باید به یکدفعه قدم بزرگی برداشت . با یک نگاه کوچک به نمایشگاه موتور شو دبی میتوان اختلاف خیلی زیاد بین نمایشگاه ها رو متوجه شد .