موضوعات داغ

جوابیه خودروسازی کارمانیا در خصوص خبر توقف شماره گذاری خودروی BYD S6

عکس مطلب اول
عطف به خبر منتشر شده به نقل از معاونت محترم فنی و مهندسی پلیس راهور ناجا به اطلاع می رساند مصوبه مورخ 96/5/18 هیئت محترم دولت خودروهای تولید داخل با مصرف سوخت بیشتر از 8.5 لیتر موظف به اسقاط یک دستگاه خودرو فرسوده می باشد. با توجه به درخواست لغو این بخشنامه جهت خودروهای تولیدی توسط مقام محترم وزارت صمت، جناب آقای دکتر شریعتمداری به هیئت محترم دولت به استحضار مشتریان محترم و علاقمندان برند BYD می رساند،‌این توقف در شماره گذاری موقتی بوده و طی روزهای آتی با تصمیم جدید هیئت محترم دولت و یا نهایتاً اسقاط یک دستگاه خودرو روند مجدد شماره گذاری خودروی محبوب اس 6 برقرار می گردد . لازم به توضیح است خودروی اس 6 با موتور 2400 سی سی دارای استاندارد آلایندگی یورو 4 بوده و مصرف جاده ایی آن حدود 7 لیتر و ترکیبی 9.8 لیتر می باشد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/17
باید ی قانون بزارن به اسم هرچی مامیگیم باید بخرین سوار شین میفهمین یا نه
1396/7/17
قربون دهنت
یعنی از این به بعد شاسی بلند چینی نخرید شاسی بلند پژو 2008 و رنو داستر و چیزایی که ما میگیم بخرید. یعنی مصرف سوخت 405 از این عدد کمتره؟
خدا به زمین گرم بزنتتون اگه دروغ بگین. طرف که اومده کاخونه تو ایران زده چند هزار میلیلرد تومن هزینه کرده که تو به خاطر سود خودت یه شبته در کارخونه رو ببندی؟
مردم نباید چندتا حق انتخاب داشته باشن؟ تنوع باشه؟ فقط شاسی بلند خودت خوبه؟
1396/7/17
محبوب!!
ملت پولشون نمیرسه و این قوانین احمقانه گمرکی باعث شده خودروی چینی حالا با هر مصرفی به ایران وارد بشه
1396/7/17
شما که این ماشینو سوار نشدی درموردش اظعار نظر نکن.کا ماشین های داخل ایران گرونن