موضوعات داغ

تست درایو عمومی خودروی BYD S6 در پیست اصلی اتومبیلرانی آزادی

عکس مطلب اول
شرکت کارمانیا قصد دارد تست درایو عمومی خودروی BYD S6 در پیست اصلی اتومبیلرانی آزادی در تاریخ 29 مهرماه از ساعت 10 الی 13 برگزار کند. علاقه مندان در این خصوص می توانند درخواست خود را باذکر مشخصات کامل و کد ملی به آدرس ایمیل و تلفن ذکر شده ارسال نمایند.
در مورد خودروی بی وای دی S6 نیز باید گفت که این خودرو یکی از محصولات روز کشور چین است که بر روی پلتفرم لکسوس RX350 ساخته شده است و به موتور ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر مجهز است که می تواند ۱۶۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کرده و با استفاده از گیربکس ۶ دنده ی دوبل کلاچ، این نیرو را به چرخ های جلویی انتقال دهد.
از امکانات ایمنی این خودرو نیز می توان به سیستم کنترل پایداری، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ضد سرقت و ۶ عدد کیسه ی هوا اشاره کرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/19
عدد صحیح گشتاور 229 هست ، که البته در سایت های خارجی 234 هم‌ذکر شده
1396/7/19
مردک محترم سیستم کنترل پایداری نداره
1396/7/19
قطعا شکست خوردس این ماشین مخصوصا بخاطر ظاهر قدیمیش
1396/7/19
آخه این BYD ُS6 قدیمی چی داره که برا یه تست درایو انقد سر وصدا و تبلیغات راه انداخته کارمانیا . حداقل برا محصولات جدید BYD این کارو انجام بدن. این محصول که توسط تمام رسانه های خودرویی داخلی تست شده و چیز خاصی ام نداره. کارمانیا دم هر شو رومش یه S6 باید بزاره برا تست علاقه مندان. مگه فراری که تو پیست اتوموبیل راتی تست درایو میزاره!!!! حداقل یه مسیر off road در نظر می گرفتن. برا خودمون و کشورمون متاسفم