موضوعات داغ

با مشخصات تویوتا فورچونر ۲۰۱۸ آشنا شوید

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
تویوتا این هفته مدل ۲۰۱۸ فورچونر را نیز معرفی کرد و جالب است بدانید که با وجود ارتقای این خودرو از نظر آپشن ها اما قیمت آن را ۵ هزار دلار استرالیا کاهش داده اند. به طوری که مدل پایه ی GX این خودرو با جعبه دنده ی ۶ سرعته ی دستی به قیمت ۴۲ هزار دلار عرضه خواهد شد.
به جز کاهش قیمت می توان به امکانات استاندارد مدل پایه اشاره کرد که شامل رینگ های آلیاژی ۱۷ اینچی، دوربین دید عقب و سنسورهای پارک هستند.

تویوتا فورچونر ۲۰۱۸

تویوتا فورچونر ۲۰۱۸

سایر امکانات مدل پایه ی فورچونر نیز شامل مه شکن جلو، چراغ های عقب LED، سیستم صوتی با شش عدد اسپیکر، سه عدد خروجی ۱۲ ولت ، بلوتوث، غربیلک فرمان چند منظوره و کول باکس می شوند.
تیپ میانی این خودرو نیز به امکاناتی نظیر رهیاب ماهواره ای، رادیوی دیجیتال، ورود و واستارت بدون کلید، پروژکتور، شیشه های ایمنی و سیستم کمکی فرود از سراشیبی هستند.
تیپ فول این خودرو نیز نسبت به مدل سال گذشته دارای امکانات بیشتری از قبیل سیستم صوتی JBL با ۱۱ عدد بلندگو، صندلی های جلوی برقی هشت جهته، گرمکن صندلی های جلو، پروژکتور LED، تودوزی چرم، درب صندوق عقب برقی، تهویه خودکار، چراغ های اصلی bi-LED، رینگ های آلیاژی ۱۸ اینچی، لاستیک زاپاس فول سایز و خروجی ۲۲۰ ولتی است.

تویوتا فورچونر ۲۰۱۸

تویوتا فورچونر ۲۰۱۸

تویوتا موتور دیزلی ۲.۸ لیتری را که بر روی هایلوکس نیز عرضه می کند را برای این مدل نیز در نظر گرفته است. این موتور می تواند ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. البته در صورت سفارش جعبه دنده ی دستی برای این مدل گشتاور آن به ۴۲۰ نیوتن متر کاهش خواهد یافت. مصرف سوخت این مدل نیز تنها ۷.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر با جعیه دنده ی دستی است و با جعیه دنده ی اتوماتیک نیز ۸.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف دارد.

تویوتا فورچونر ۲۰۱۸

تویوتا فورچونر ۲۰۱۸

توانایی یدک کشی تویوتا فورچونر ۲۰۱۸ نیز برای مدل دستی ۳ هزار کیلوگرم و برای مدل اتوماتیک ۲۸۰۰ کیلوگرم است.
فورچونر را باید یک خودروی شاسی بلند میان سایز دیزلی دانست که برای افرادی طراحی شده است که توانایی خرید مدل بزرگ تر و لوکس تر لندکروزر را ندارند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/21
زنده باد تویوتا
1396/7/21
بسیار زیباست!
1396/7/22
این چیه بابا
فقط پراید فورقونر خودمونو عشقه
1398/8/21
نامردا از پراید کپی برداری کردن..ولی دمشون گرم..چقد خوب کپی کردن خخخخخخخخخخخخخ