موضوعات داغ

مسابقات اتومبیلرانی تمام اروپا در خطر تعطیلی قرار گرفت!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
براساس گزارش انجمن صنعت خودروی انگلستان، مسابقات موتوراسپرت اتومبیلرانی می‌تواند در اتحادیه اروپا دچار بحران بیمه شوند و ممکن است که مسابقات اتومبیلرانی در اتحادیه اروپا به طور کامل متوقف شود، مگر اینکه صاحبان کسب و کار مسابقات اتومبیلرانی و کارکنان آن‌ها تا 20 اکتبر سال جاری رایزنی‌های خود را انجام دهند و پاسخ مناسب به اتحادیه اروپا بدهند.
این قانون شامل تمامی 27 کشور عضو اتحادیه اروپا می‌شود و توسط دادگاه عالی اتحادیه اروپا موسوم به (CJEU) در ماه سپتامبر سال 2014 میلادی تنظیم شده است. این قانون شرکت کنندگان در مسابقات را با هر نوع وسیله نقلیه و در هر مکانی، مجبور به ثبت بیمه نامه نامحدود شخص ثالث می‌کند که حتی ممکن است شامل حال ماشین‌های "چمن زنی" و یا حتی "تراکتور" شود که در سراسر اروپا به منظور مسابقه دادن وارد پیست اتومبیلرانی می‌شود.
با اجرای این قانون، تصادفات در پیست اتومبیلرانی بویژه برای موتورسیکلت‌ها درست همانند محیط‌های شهری و خیابان خواهد بود و اگر شما در پیست مسابقه تصادف کنید، به عنوان یک تصادف جاده‌ای تلقی می‌شود و پلیس همانند ترافیک و تصادفات جاده‌ای با آن برخورد می‌کند!. کریس ایلیت مدیر اجرایی MIA از هر کارفرما و یا صاحب کسب و کار در مسابقات اتومبیلرانی درخواست کرد تا به مسئول مربوطه در اتحادیه اروپا پاسخ دهند و برای کمک به آنان، دستور عمل‌هایی ارائه شده است. ایلیت در ادامه افزود: این یک تهدید واقعی است، اشتباه نکید، این موضوع ممکن است که تمام مسابقات اتومبیلرانی را در کشورهای اتحادیه اروپا تعطیل کند. اگر می‌خواهید از کار خود در مسابقات اتومبیلرانی اتحادیه اروپا حمایت کنید، مطمئن شوید که کارفرما و مسئول شما قبل از مهلت تعیین شده تا 20 اکتبر به مسئولین مربوطه پاسخ می‌دهد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد