موضوعات داغ

خودروبانکی‌ها، ارزان‌تر سفر کنید!

عکس مطلب اول
زورق، حامی خودروبانک پلاس
اگر آخرین قسمت از خودروبانک پلاس را که دیشب منتشر شد، مشاده کرده باشید، حتماً متوجه شده‌اید که زورق، وبسایت خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل از این قسمت از خودروبانک پلاس حمایت مالی کرده است و اسپانسر خودروبانک شده است. زورق این روزها یکی از اصلی‌ترین وبسایت‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما پروازهای خارجی و داخلی در کشور است و به راحتی می‌توان در این سایت پروازهای ممکن به شهرهای داخلی و خارج از کشور را مشاهده و به راحتی و با چند کلیک به صورت آنلاین رزور و خریداری کرد.
همچنین اطلاعات هتل‌های زیادی در کشورهای مختلف جهان در این سایت قرار دارد و به راحتی می‌توان در هر بازه زمانی، عکس، قیمت و مشخصات و امکانات هر هتل را دید و بسیار راحت‌تر از گذشته رزرو هتل مورد علاقه خود را انجام دهید.

خودروبانکی ها ارزان تر سفر کنید
اما زورق بازدیدکنندگان خودروبانک را تنها نگذاشته و این سایت برای شما همراهان همیشگی خودروبانک شرایطی را فراهم کرده که بتوانید 5 درصد تخفیف ویژه برای خرید خود داشته باشید و ارزان‌تر از دیگران سفر کنید! کافی است که در حین خرید، کد تخفیف DF-ZORAQ-KB را وارد کنید و از 5 درصد تخفیف خود لذت ببرید! یادتان نرود که در سفر از خودروهای جذاب آنجا برای ما عکس ارسال کنید.
برای مشاهده این وبسایت و خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل، به آدرس www.zoraq.com مراجعه کنید. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد