موضوعات داغ

ضرورت وب‌سایت‌های خرید آنلاین بیمه در ایران

عکس مطلب اول
وب سایت ازکیـ (azki.com) در ردیف سایتهای مقایسهای و به اصطلاح Online Aggregator ها قرار میگیرد. وبسایت ازکیـ همانند اسنپ، دیجی کالا و ... که در کسب و کارهای خود تحول بزرگی ایجاد کردند، تغییرات عمدهای در صنعت بیمه بوجود خواهد آورد.
یاشار ژاله دوست، عضو هیئت مدیره و مدیر عامل ازکیـ با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، میتواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود.

در عصر حاضر با توجه به افزایش تعداد خودروها و لزوم استفاده از بیمه های اجباری و با در نظر گرفتن فرهنگسازی و تمایل هرچهبیشتر مردم نسبت به استفاده از سایر بیمهها، وجود وب سایت هایی برای خرید آنلاین بیمه بسیار ضروری است. وبسایتهایی که در آنها امکان دسترسی به اطلاعات کاملی از انواع بیمه نامه ها و شرکت های بیمه گر و همچنین امکان مقایسه آنلاین شرایط و حق بیمه شرکتهای مختلف وجود داشته باشد تا مشتریان با دیدی باز و آگاهانه اقدام به خرید بیمهنامه کنند.
امروز قصد داریم تا شما را با امکانات یکی از این وبسایتها آشنا کنیم.
وبسایت ازکیـ ، استارتآپ موفقی در زمینه فروش آنلاین بیمه است؛ که با استفاده از تکنولوژی و بهرهگیری از متخصصان در زمینههای IT ، دیجیتال و مالی و همچنین کارشناسان مجرب بیمه فعالیت خود را برای سهولت هرچه بیشتر خرید بیمه آنلاین برای عموم مردم آغاز کرده است.

در ادامه به برخی از امتیازات وبسایت ازکیـ اشارهای داشته باشیم:

جستجوی آسان و امکان مقایسه
کافی است به سایت ازکیـ دات کام بروید و یکی از بیمههای مورد نظر را انتخاب کنید و بعد از وارد کردن اطلاعات لازم، بر روی گزینه مقایسه قیمت کلیک کنید، تا بر اساس اطلاعات ارسالی شما لیست کاملی از قیمت، و مراکز پرداخت خسارت، سطح توانگری، میزان رضایتمندی مشتریان و سرعت رسیدگی به شکایات شرکتهای مختلف بیمه برای شما به نمایش گذاشته شود و بتوانید با توجه به نیاز و شرایط خود با آگاهی کامل بیمه مورد نظر را از بین انتخابهای متنوع مقابل خود خریداری نمایید.

خرید و پرداخت آنلاین
فرآیند مقایسه، انتخاب و خرید بیمه در سایت ازکیـ به صورت کاملاً ساده و کاربردی طراحی شده است تا مشتریان و کاربران با توجه به نیاز خود و امکانات سایت، خرید بیمه خود را به صورت آنلاین انجام دهند و بعد از پرداخت با کارت‌های عضو شتاب، بیمهنامه خود را به سرعت در آدرس مورد نظر خود دریافت کند.

پشتیبانی و پیگیری
کارشناسان ازکیـ در هر زمان آماده هستند تا با پاسخگویی به سوالات شما فرآیند خرید آنلاین بیمه را برای شما سادهتر کنند. در صورت بروز هرگونه ابهام یا سوال یا نیاز بیشتر به دریافت اطلاعات درباره بیمه ها شما می‌توانید از طریق راههای ارتباطی با سامانه خرید آنلاین بیمه ازکیـ تماس گرفته و از راهنمایی‌های کارشناسان ما استفاده کنید.

سرعت در صـدور
از نظر تیم ازکیـ تنها سرمایه بدون بازگشت برای هر شخصی عمر و زمان است؛ بنایراین زمان ارزش بسیار زیادی برای همه ما دارد و تمام تلاش ازکیـ استفاده بهینه از زمان است. سرعت در صدور بیمهنامه در کوتاهترین زمان ممکن و صرفه جویی در زمان برای مراجعه و خرید حضوری بیمهنامه از اولویتها و مزایای استفاده از سامانه خرید آنلاین بیمه ازکیـ است.

منبع: سایت ازکیـ azki.com این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد