موضوعات داغ

تیزر تبلیغاتی جالب مرسدس بنز کلاس S به کمک شیر جنگل! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه تبلیغات کمپانی خودروسازی مرسدس بنز به نظر می‌رسد که علاقه بسیار زیادی به حیوانات دارد. اگر به خاطر داشته باشید، چند سال پیش کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای تبلیغ سیستم تعلیق اتومبیل‌های خود، از یک مرغ استفاده کرد و با حرکت دادن بدن آن، نشان داد که کابین اتومبیل همانند سر مرغ است که کاملا ثابت بوده و تنها چرخ‌های اتومبیل که به بدن مرغ تشبیه شده بود، ارتعاشات را دریافت می‌کند. سال گذشته هم این کمپانی خودروسازی از داستان معروف لاکپشت و خرگوش استفاده کرد که در آن شاهد AMG GT سواری لاکپشت و شکست دادن خرگوش داستان در انتهای مسابقه بودیم. حال در آخرین ویدیو تبلیغاتی شرکت خودروسازی مرسدس بنز، شاهد حضور سلطان جنگل در بین مردم هستیم که یک زندگی کاملا لاکچری داشته و ماشین شخصی خود را مرسدس بنز S کلاس 2018 انتخاب کرده است.
در ویدیو تبلیغاتی زیر، می‌توانید شاهد عصبانیت سلطان جنگل به خاطر فشار کاری روزانه آن باشید، اما در پایان ماجرا مرسدس بنز S کلاس است که می‌تواند با سیستم‌های آرامش بخش خود عصبانیت سلطان جنگل را فروکش کند.
این ویدیو توسط گروه خودروبانک آماده شده و در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است، اما جهت یادآوری بد نیست بدانید که اوایل سال جاری، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز نسخه فیس لیفت S کلاس را با تغییراتی مهم رونمایی کرد. در این بین مهم‌ترین تغییرات این خودرو کدهایی است که بر روی درب صندوق عقب مرسدس بنز S کلاس نصب شده و نشان از یک بروزرسانی خوب برای بخش مولد قدرتی مرسدس بنز S کلاس دارد. در این میان، قوی‌ترین عضو مجموعه با کد S 560 4MATIC معرفی شده است که در زیر کاپوت آن از یک پیشرانه هشت سیلندر BiTurbo استفاده شده و باتوجه به 10 درصد بهینه سازی مصرف سوخت اتومبیل، در مقابل می‌تواند حداکثر قدرتی 469 اسب بخاری و گشتاوری 700 نیوتن متری تولید کند.
در کنار این پیشرانه بنزینی، نسخه‌های دیزلی فیس لیفت مرسدس بنز S کلاس هم با کد‌های S 350d 4MATIC و همچنین کد S 400d 4MATIC معرفی شده‌اند که مدل اول با مصرف سوخت 5.5 لیتری، می‌تواند حداکثر نیرویی 286 اسب بخاری و گشتاوری 600 نیوتن متری و همچنین مدل دوم نیز می‌تواند حداکثر قدرتی 340 اسب بخاری در کنار گشتاور 700 نیوتن متری داشته باشد که تنها با پمپاژ 5.6 لیتر سوخت به ازای هر صد کیلومتر تولید می‌شوند.
ارتقا تجهیزات و اضافه کردن سیستم‌های جدید هم جزو برنامه ریزی مهم مرسدس بنز برای نسخه های 2018 به شمار می‌آید که مهم‌ترین ویژگی آن می‌تواند ارتقا سیستم رانندگی خودکار و همچنین استفاده از یک سیستم رفاهی جدید باشد که از سیستم صوتی، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی صندلی‌ها، سیستم روشنایی داخل کابین، سیستم تهویه مطبوع اتاق و... کمک می‌گیرد تا برای مدت زمان 10 دقیقه‌ای یک فضای آرامش بخش برای سرنشینان فراهم کند.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/7/29
بنز عالیه، هیچی نمیشه ازش ایراد گرفت
1396/7/29
خیلی جالب بود، همیشه بنز مثل شیره
1396/7/29
بنز همیشه یک هست
از بی ام و خیلی بهتره
1396/7/29
دوست عزيز ؛ دليل نميشه چون شما بنز دوست داري، تعصبي يه نظر چرت و پرت بدي.بنز و بي ام و در يك سطح هستند فقط فلسفه توليد اين دو شركت يكم با هم فرق ميكنه.خوب اگه قرار به چرند گفتنه خوب منم كه بي ام و رو خيلي بيشتر از بنز دوست دارم ميتونم بگم بي ام و خيلي بالاتر از بنزه.اين نظر شما خيلي نظر بچه گانه و غير تخصصي است.
1396/7/29
فوق العادست.وحشتناك عاشقشم.
1396/7/29
چه تیزر باحالی. تبلیغات یعنی این.
ولی خودمونیم مگه میشه بعد از یه روز کاری پشت بنز بشینی و اعصابت آروم نشه؟
1396/7/29
خنده آخرش معرکست...
1401/2/8
این تیزر
۱.از سمبل شیر استفاده کرده تا قدرت سرمایه خریداران محصول اس کلاس رو مشخص کنه
۲.دغدغه های روزمره رو اورده تا نشون بده درهرجایگاهی که باشی روزمرگی کلافه کنندست
۳.ودر اخر با تکنولوژی پیشرفته محصولش اومده هدفشو بیان کرده که
هدف مااز ارائه خدمات پیشرفته، اسان کردن و رفع هرنوع نگرانی از زندگی مشتریانمان است
ودر نهایت باعث ترشح ادرنالین درخون میشه که با گشاد شدن مردمک چشم شیر خیلی ظریف نشون داده اون حد لذتو و این سرخوشی و ارامش هدیه ایست که خریدار با خودش به زندگیش میبره