موضوعات داغ

راهکار جدید پلیس انگلستان برای افزایش مهارت رانندگی ماموران

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
افسران پلیس انگلستانی در اداره پلیس "لینکلن شایر" زمان خود برای انجام بازی‌های کامپیوتری را افزایش می‌دهند. این موضوع کاملا واقعی خواهد بود، زیرا اخیرا اداره پلیس "لینکلن شایر" انگلستان با کمک گرفتن از سونی، تصمیم دارد مهارت رانندگی افسران خود را افزایش دهد.
برای انجام این کار، کنسول بازی پلی استیشن 4 و بازی شبیه ساز جدید "گرن توریسمو اسپرت" پیش بینی شده است که با نصب شبیه سازهای سخت افزاری اتومبیلرانی همچون پدال‌های گاز و ترمز در کنار فرمان‌های بازی، افسران پلیس "لینکلن شایر" بویژه افسران تازه کار آنان می‌توانند مهارت خود را در دنیای مجازی افزایش دهند تا پیش زمینه‌ای برای تجربه واقعی خود داشته باشند.

توضیحات

در این روش، افسران تازه کار دیگر ترس به خطر افتادن جانشان را نخواهد داشت و می‌توانند پیش درآمدی برای آموزش و رانندگی واقعی آنان با اتومبیل باشد. افسران پلیس به "سیلورستون" واقع در شمال غرب لندن می‌روند تا رکوردهای خود را به صورت زنده ضبط کنند و سپس پشت فرمان‌های شبیه سازی شده قرار می‌گیرند تا مهارت خود را در بازی شبیه ساز "گرند توریسمو اسپرت" محک بزنند، درحالی که آموزش‌های لازم را قبل از انجام بازی دیده‌اند. پس از انجام بازی هم به صورت عملی رانندگی می‌کنند تا آموخته‌های خود را از بازی "گرن توریسمو اسپرت" نشان دهند.
دستیار رییس شورای شهر لینکلن شایر گفت: این آموزش می‌تواند راه جایگزین برای تکمیل روش‌های آموزشی باشد، اما هرگز جایگزینی مناسب برای آموزش زنده در داخل خودرو نخواهد بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد