موضوعات داغ

تحویل مدت دار ، برای لوکس ترین شاسی بلند چری

عکس مطلب اول
استقبال گرم بازاراز چری تیگو7، شرایط تحویل را تغییر داد
با توجه به عرضه خودروی تیگو7 از اوایل مردادماه سال جاری و استقبال مناسب از لوکس ترین شاسی بلند چینی که در میان اما و اگرهای کارشناسان با قیمت حدودی 128 میلیون تومان استقبال مناسبی از این خودرو به عمل آمد و به زودی تعداد زیادی خودرو به خریداران این محصول تحویل داده خواهد شد.
از سوی دیگر با توجه به طراحی زیبا و چشمگیر این محصول در کنار موتور پر قدرت توربو و گیربکس دو کلاچه و همچنین لیست کامل آپشن های رفاهی و ایمنی ، کارت طلایی 2 سال سرویس رایگان تقاضای بالایی برای این شاسی بلند زیبا به وجود آمده، طوری که شرکت مدیران خودرو که همواره معروف به شرکتی خوش قول با شعار تحویل فوری بوده مجبور ساخته تا تحویل این خودرو را مدت دار نماید ، شایان ذکر است در ماه های اخیر با توجه به پر مصرف خواندن بسیاری از خودروهای مونتاژی و شاسی بلندهای مونتاژی چین و توقف پلاک گذاری آنها، تیگو7 با مصرف سوخت 7.3 لیتر در هر 100 کیلومتر میتواند انتخابی مقرون به صرفه و آینده نگرانه برای بسیاری از طالبان یک شاسی بلند مدرن و لوکس قرار گیرد.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به سایت www.cheryco.ir مراجعه نمایند. این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/3
واقعا ملت چه فکری میکنن این پول رو میدن واسه این ماشین ؟؟؟؟
1396/9/29
مگه دست ملته یا باید چینی بخرن یا تا قرن بوق سمند و پراید سوارشن