موضوعات داغ

بازیگر مرد سریال "در سرزمین بد" چه خودرویی سوار می‌شود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
دانیل وو، یکی از هنرپیشه‌های عشق ماشین است که پس از بازی در فیلم‌های بزرگی همچون "هنگ کنگ" و همچنین "در سرزمین بد"، توانست هزینه لازم را برای خرید اتومبیل و پیوستن به جرگه دوست داران ماشین بدست آورد. حال امروز قصد داریم صحبتی کوتاه در رابطه با ماشین‌های این هنرپیشه، تهیه کننده و کارگردان اهل ایالات متحده آمریکا، ولی اصلیت هنگ کنگی داشته باشیم که توجه به آن می‌تواند جالب باشد.
طبق ادعای خود "دانیل وو"، وی ماشین‌های زیادی در هنگ کنگ و محل اقامت خود دارد، اما او می‌گوید که برای استفاده روزانه و جابجایی‌های خود در ایالات متحده آمریکا، از یک دستگاه خودروی تسلا مدل S استفاده می‌کند که در سال 2014 میلادی خریداری شده است، هرچند در کنار این اتومبیل، یک دستگاه تویوتا پریوس هم وجود دارد که در مواقع ضروری مورد نیاز استفاده می‌شود. اما انتخاب این 2 اتومبیل برای استفاده، می‌تواند نشان از گام برداشتن او همراه با پیشرفت‌های صنعت خودروسازی باشد.

دانیل وو در خصوص خودروهای خود عنوان کرد: من به فناوری‌های اتومبیل بسیار علاقه‌مند هستم، بنابراین تصمیم گرفتم که یک ماشین تمام الکتریکی خریداری کنم و در این میان، فکر می‌کنم که محصولات تسلا دارای کیفیت بالاتر و تکنولوژی‌های پیشرفته‌تری هستند، بویژه اینکه اتومبیل‌های دیگر الکتریکی در بازار حداکثر 80 مایل محدوده حرکتی دارند، اما با خرید یک دستگاه تسلا مدل S، می‌توانید محدوده حرکت 300 مایلی تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها داشته باشید که برای من بسیار مهم است.
همانطور که گفتیم، دانیل وو دارای ماشین‌های مختلفی است که در این خصوص می‌توان به یک دستگاه خودروی شاسی بلند "رنجروور اسپرت" در مدل 2014، "پورشه 911 کلاسیک" متعلق به سال 1988 میلادی و همچنین یک دستگاه فورد فوکوس RS مدل 2016 اشاره داشت که در نظرسنجی وبسایت موتورترند از این هنرمند بین المللی، نمراتی مختلف برای ماشین‌های او بدست آمده است که براساس نظر شخصی "دانیل وو"، به خودروی رنجروور اسپرت نمره 9 از 10، به خودروی پورشه 911 کلاسیک نمره 9 از 10 و همچنین در پایان، برای اتومبیل فورد فوکوس RS نمره 8 از 10 اعطا شده است.
طبق گفته دانیل وو، او سوار بر یک دستگاه خودروی فولکس واگن گلف متعلق به سال 1986 میلادی آموزش‌های رانندگی را فرا گرفت، اما اولین ماشینی که وی موفق به خرید آن شد، یک دستگاه تویوتا پیکاپ در سال 1991 میلادی بود که پس از کسب درآمد از راه بازیگری و سپس کارگردانی و تهیه کنندگی، توانست کلکسیونی از ماشین‌های ریز و درشت را به دور خود جمع کند که در بخش قبل اشاره کوتاه به آنان داشتیم.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/6
با سلام.لطفا کسی میدونه چراغ های پشت امپر دنا بدون روشن کردن چراغ های کوچک روشن میشه ایا میتونیم اونا را خاموش کرد
1396/10/7
سلام
نه اونا همينجورى هستن و هميشه روشن ميمونن
1396/10/8
حداقل برو تو صفحه خود خودرو دنا این نظرو بزار !!!!! آخه چه ربطی به این مقاله داشت این سوال !؟ همینطوری از در میای تو بدون سلام علیک شروع می کنی حرف زدن!؟