موضوعات داغ

آنچه بی ام و سواران ایرانی به آن نیاز دارند!

عکس مطلب اول
بی ام و یکی از برندهایی است که تداعی‌گر حس اسپرت و در عین حال لوکس بودن است. برندی که در چند دهه اخیر طرفداران جوان و میانسال زیادی را دور خود جمع کرده و محصولات این شرکت باواریایی با عملکرد بسیار خوب پیشرانه توانسته توجه علاقمندان به خودرو را به سوی خود جلب کند. این شرکت البته تنها فعالیت خود را به تولید خودرو محدود نکرده و در سال‌های اخیر محصولات اکسسوری، لوازم جانبی و سبک زندگی (لایف استایل) را جهت فروش به بازار عرضه کرده و تلاش خود را می‌کند که زندگی به سبک ب ام و را نیز برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد.

محصولات لایف استایل بی ام و
اگر به دنبال اکسسوری، لوازم جانبی و وسایل دیگر جهت امور روزمره و زندگی خود هستید، بی ام و گزینه‌های متنوعی را برای شما روی میز دارد. برای مثال حتی برای مسافرت‌های برون شهری، بی ام و برای شما چمدان‌های

اکسسوری بی ام و

اکسسوری بی ام و

مختلفی را در سایزهای مختلف در نظر گرفته و برای کودکان ماشین‌های کنترلی و شارژی را ارایه داده است. برای عاشقان بی ام و، انواع ماکت در مقیاس‌های مختلف و حتی برای خودروی شما انواع لوازم در نظر گرفته شده است و با ورود به فصل سرما و زمستان، حتی در بارندگی می‌توانید از چتر بی ام و استفاده کنید!

لوازم جانبی بی ام و
لوازم جانبی شامل لوازم زیبایی ظاهری خودرو مانند قطعات کربنی، لوازم مراقبتی مثل انواع شامپو بدنه، پولیش، تمیزکننده و خوشبوکننده کابین، نگهدارنده چرم، قلم خشگیر و لوازم داخل نظیر انواع کف‌پایی و موکت، جا لباسی، انواع کاور ریموت و جاسوئیچی و ... توسط بی ام و عرضه می‌شوند. حتی رینگ‌های اسپورت و چادر بدنه بی ام و نیز برای خودروی شما قابل سفارش می‌باشند.

لوازم جانبی بی ام و

لوازم جانبی بی ام و

اورجینال بخرید!
شما بازدیدکنندگان گرانقدر می‌توانید جهت مشاهده اکسسوری بی ام و، انواع لوازم جانبی، قطعات کربنی، قطعات اصلی و حتی تایرهای ران‌فلت به زیب استور مراجعه نمایید و در زمانی کوتاه محصول مورد نظر خود را آنلاین سفارش دهید. سفارشات در تهران به صورت پیکی و برای شهرستان‌ها به صورت به صورت هوایی (تحویل درب منزل) و پستی ارسال می‌شوند.

زیب استور

زیب استور

امداد تایر
ترکیدگی تایر ران فلت یکی از دغدغه‌های بی ام و سواران ایرانی است. ما حتی به این مسئله نیز توجه کردیم و سرویس امداد تایر را برای شما بی ام و سواران در نظر گرفته‌ایم و می‌توانید تلفن شش رقمی 476283 (در تهران) را در ذهن خود به خاطر بسپارید و برای دریافت هر گونه مشاوره، خرید اکسسوری و لوازم جانبی و یا درخواست تایر با ما تماس حاصل فرمایید.

تایر ران فلت بی ام و

تایر ران فلت بی ام و

فروش خودروهای بی ام و
در آینده این امکان برای مشتریان عزیز فراهم خواهد شد تا علاوه بر امکان سفارش قطعات، اکسسوری و لوازم جانبی گزینه خرید خودرو را در اختیار داشته باشند تا با خیالی راحت و قیمت مناسب، خودروی خود را درب منزل و یا در محل زیب استور تحویل بگیرند. زیب استور انتخاب آن دسته کسانی است که می‌خواهند زندگی به سبک بی ام و را همراه با لذت خرید آنلاین تجربه کنند.

فروشگاه آنلاین زیب استور

فروشگاه آنلاین زیب استور



فروشگاه اینترنتی زیب استور
http://www.Zibstore.ir

تلفن : 021476283 این متن رپورتاژ آگهی است و خودروبانک دخالتی در محتوای آن ندارد

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد