موضوعات داغ

اتاق مکعبی عجیب، آینده محصولات مدرن هوندا

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
با آغاز بکار نمایشگاه "توکیو 2017" از چند روز گذشته، کمپانی خودروسازی هوندا بر روی غرفه خود از 2 خودروی کانسپت الکتریکی رونمایی کرد که یکی از آنان خودروی اسپرت الکتریکی بوده و دیگری هم مخصوص برای محیط‌های شهری طراحی شده است، اما فارغ از این دو مدل، کمپانی خودروسازی هوندا یکسری طرح کانسپت دیگر معرفی کرده است که ظاهری عجیب دارند و چشم انداز آینده شرکت خودروسازی هوندا را نشان می‌دهند.

یکی از طرح‌های کانسپت هوندا در نمایشگاه توکیو، خودروی نسبتا بزرگ Fure Mobi Concept به شکل خودروهای ون و استیشن است که باوجود ابعاد و اندازه نسبتا کوچک، دارای چند صندلی راحت بوده و همچنین چهار چرخ کوچک در عقب آن نصب شده است که در نوع خود جالب توجه است. اما همانطور که در عنوان مقاله ذکر شد، تمامی آنان دارای طراحی جعبه مانند هستند که به نظر می‌رسد دارای سرعت پایینی بوده و بیشتر برای شرکت‌های خدماتی و یا مسیرهای درون شهری مناسب هستند.

دیگر خودروی مفهومی هوندا در نمایشگاه توکیو، کانسپت Chair-Mobi است که بیشتر از یک خودرو، شبیه به صندلی‌های چرخ‌دار طراحی شده است و مخصوص برای افراد تنبل خواهد بود که حوصله راه رفتن ندارند.
سومین محصول کانسپت هوندا با ظاهری نزدیک به طرح کانسپت اول، تحت عنوان RoboCas معرفی شده است که خودروی کوچک سفید رنگ بوده و برای آن یک "سایه بان" طراحی شده است و تنها می‌تواند قابلیت حمل 1 نفر را داشته باشد. این وسیله نقلیه دارای 3 چرخ بوده و نیروی خود را از یک سیستم محرک الکتریکی دریافت می‌کند.

آخرین طرح کانسپت هوندا نیز می‌تواند "Le-Mobi" باشد، تنها محصول مفهومی هوندا که تاحدودی شبیه به ماشین طراحی شده و از چهار چرخ در اطراف خود سود می‌برد، اما همانند 3 طرح کانسپت قبلی تنها قابلیت حمل 1 سرنشین خواهد داشت که با تعبیه فضای بار در قسمت عقب، می‌تواند شما را برای رساندن به یک فروشگاه همراهی کند. این وسیله نقلیه در برنامه ریزی هوندا دارای سیستم محرک الکتریکی خواهد بود که می‌توان به راحتی آن را از طریق برق خانگی شارژ کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد