موضوعات داغ

ساعت مچی لوکس مخصوص بوگاتی شیرون را ببینید + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
با خرید یک دستگاه خودروی بوگاتی شیرون، شما صاحب یکی از خاص‌ترین و منحصربه فردترین خودروهای موجود در صنعت خودروسازی خواهید شد، اما اخیرا کمپانی خودروسازی بوگاتی تصمیم گرفته است تا یک وسیله منحصربه فرد دیگر رونمایی کند، اما این بار نه در صنعت خودروسازی، بلکه در صنعت ساعت سازی که درست همانند یک دستگاه بوگاتی شیرون می تواند منحصربه فرد باشد.
طبق گفته شرکت بوگاتی، این ساعت با همکاری شرکت سوئیسی Parmigiani Fleurier طراحی و ساخته شده است که برای توسعه آن چیزی بیش از 1 سال زمان صرف شده تا مراحل طراحی اولیه پشت سر گذاشته شود و سپس شروع به ساخت آن کنند. ساعت منحصربه فرد بوگاتی که با نام Bugatti Type 390 معرفی شده است، دارای مکانیزمی پیچیده برای دریافت نیرو خواهد بود که دیگر نیازی به باتری نخواهد داشت، اما در مقابل نیاز است تا شما همیشه در فعالیت باشید تا ساعت هم نیروی مورد نیاز خود را از ارتعاش دست شما تامین کند، هرچند گفته می‌شود که پس از آخرین فعالیت، این ساعت به لطف استفاده از 80 منبع قدرت مختلف می‌تواند بیش از 3 روز فعالیت داشته باشد.
یکی از ویژگی‌های منحصربه فرد ساعت لوکس بوگاتی که همراه با خودروی هایپرکار شیرون به صورت محدود عرضه می‌شود، مقاومت کامل آن در برابر نفوذ آب خواهد بود که طبق ادعای شرکت سازنده، تا 100 فوت زیر آب می‌تواند در برابر نفوذ آب تحمل داشته باشد که با تبدیل آن به واحدهای قابل فهم، چیزی حدود 30 متر می‌شود که حتی برای غواصان هم می‌تواند مفید باشد، البته غواصی که سرمایه لازم برای خرید یک دستگاه بوگاتی شیرون را داشته باشد!. فارغ از این موضوع، ساعت جدید بوگاتی دارای 302 قطعه مجزا است که اندازه برخی از قطعات آن حتی به 0.2 میلی متر هم می‌رسد که نشان از مهندسی دقیق و بسیار پیچیده این ساعت دارد.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/7
فک کنید یه ایرانی از پراید بیاد بیرون این رو دستش باشه:)