موضوعات داغ

شرایط فروش متنوع تویوتا راو4 توسط ایرتویا اعلام شد + جدول

عکس مطلب اول
تویوتا راوفور به عنوان یکی از پرفروش ترین محصولات ایرتویا محسوب می شود. این شاسی بلند زیبا در بازار ایران رقبای زیادی دارد اما توانسته بخاطر بالا بودن کیفیت تولید و ارائه خدمات پس از فروش توسط شرکت ایرتویا جزو پرفروش ترین شاسی بلندهای بازار شناخته شود. شرکت ایرتویا به جهت افزایش جذابیت فروش، شرایط فروش جذابی را برای محصول شاسی بلند زیبای خود درنظر گرفته است که به صورت نقد و اقساط قابل خریداری است.
در شرایط فروش فعلی ایرتویا، تویوتا راوفور در دو تیپ با امکانات متنوع به فروش می رسد.

تویوتا راوفور

تویوتا راوفور

علاقه مندان به خریداری تیپ T3-V تویوتا راوفور، می توانند این خودرو را به صورت تحویل فوری و شرایط اقساطی متنوع تهیه نمایند.
خریداران در صورت انتخاب شرایط نقدی تیپ T3-V تویوتا راوفور از " یکسال بیمه بدنه رایگان " به عنوان هدیه ویژه بهرمند خواهند شد. قیمت نهایی تویوتا راوفور تیپ T3-V در شرایط " نقدی" با احتساب تمامی هزینه ها معادل ۲۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان اعلام شده است.
همچنین در شرایط فروش اقساطی نیز خریداران محترم از تسهیلات ۶۰ میلیون تومانی بدون کارمزد بهرمند خواهند شد. باز پرداخت این تسهیلات به صورت ۱۲ ماهه می باشد. ضمن آنکه مشتریان می توانند از تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی با کارمزد ۱۹% و بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز بهره مند شوند.

تویوتا راوفور

تویوتا راوفور

تیپ T3-E تویوتا راوفور نیز با برچسب قیمتی ۲۶۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به همراه شرایط فروش اقساطی با تسهیلات ۴۰ و یا ۹۰ میلیون تومانی در این بخشنامه به چشم می خورد. باز پرداخت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی نیز به صورت ۸ ماهه و بدون کارمزد می باشد. همچین مشتریان می توانند از تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۸ ماهه بهره مند شوند.

تویوتا راوفور

تویوتا راوفور

تویوتا راوفور از یک پیشرانه پر قدرت ۲.۵ لیتری برخوردار بوده که این پیشرانه قادر به تولید ۱۷۷ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰ دور بردقیقه و ۲۳۳ نیوتن متر گشتاور در ۴۱۰۰ دور بردقیقه است. این خودرو از سیستم چهارچرخ متحرک (4WD) و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک با قابلیت تیپترونیک برای انتقال قدرت بهره مند است.

تویوتا راوفور

تویوتا راوفور

از جمله امکانات تیپ فول تویوتا راوفور می توان به سيستم تثبيت سرعت (كروز كنترل)، سيستم هوشمند ورود بدون كليد+ دكمه استارت، سيستم كنترل اتوماتيك سرعت در سر پائيني (DAC)، سیستم کنترل لغزش خودرو برروی سطوح لغزنده (TRC)، سيستم كنترل اتوماتيك در سر بالایی(HAC)، کیسه هوای راننده، سرنشین جلو، جانبی سرنشینان جلو و پرده ای، تنظيم چند حالته و برقي صندلي راننده، تودوزي چرم، آينه الكتروكروميك، سيستم صوتي با قابلیت پخشAM/FM/CD/USB/DVD/AUX به همراه صفحه نمایشگر، سيستم تهويه مطبوع اتوماتيك با قابليت تنظيم دوگانه دما براي سرنشينان جلو، سیستم تنظیم اتوماتیک نور چراغ های جلو (Auto leveling)، سیستم هشدار دهنده فشار باد تایرها، دوربین عقب، سان روف، درب صندوق عقب برقی هوشمند ( باز شدن با کمک سنسور حرکتی پا) و ... اشاره کرد.
علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط فروش خودروی راوفور جدول زیر را مطالعه کنند.

شرایط فروش متنوع تویوتا راوفور

شرایط فروش متنوع تویوتا راوفور

نظرات کاربران

9 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/6
این چرا هردو تیپش یه قیمت داره!!؟ 🤔 مگه ماشین هارو تیپ بندی نمیکنن که تنوع قیمتی داشته باشه
1396/8/7
مدل عمانی یا همون T3-E بیمه بدنه نداره به جاش امکانات بیشتر داره ولی مدل T3-V امکانات کمتر و بیمه یکساله بدنه داره
البته یکی از شرایط متنوع ایرتویا اینه که بعد از این که خودرو را به قیمت قطعی بهتون فروخت و پولش هم تمام و کمال گرفت یهو بهتون میگه 12 میلیون تومان دیگه بدید تا ماشینو بهتون بدیم و تا این زیر لفظی را ندید حتی رنگ رافور خانم را هم نمیتونید بینید چه برسه به اینکه بخواید سوارش هم بشید...
1396/8/6
اقا مگه سايت ثبت سفارش بسته نيس هنوز!!؟ پس اينا چطوري دارن ثبت نام مي كنن؟؟ چه طوري ماشين و تحويل مي دن؟؟ يعني از قبل تو انباراشون دارن؟
1396/8/6
میگم یه وقت طوری نشه که ما بریم بخریم و بعد مجبور بشن به خاطر تک تک فروششون از امریکا عذر خواهی کنند! ما راضی نیستیما!!!
1396/8/6
تفاوت این دو تیپ تو چیه؟
متاسفانه ایرتویا این اطلاعات رو تو سایتش نمیذاره
1396/8/6
T3E
حسگو حركتى پا براى صندوق عقب داره و رينگش حالا اصطلاحا ميگن خرچنگيه در واقع اسپورت تر و زيبا تره و مانيتورش فول تاچه يعنى ديگه اون ايمون كم و زياد صدا و و... تاچ كاملن و چيزي به نام دكمه فيزيكي وجود نداره كه بخواى فشارشدبدى
T3v
مانيتورش فول تاچ نيست
دو تا مانيتور پشت صندلى داره
حسگر پا نداره
رينگش هم متفاوته
كلله تفاوتشون همينه
ما كه E رو خريديم و ماشين خوبيه و تندو تيزه نسبت به هم رده هاش
1396/8/6
يكيش ماله عمانه كه صندوقش برقيه يعني پاتو ميگيري زير در باز ميشه و اون يكي اماراتي كه مانيتور داره
1396/8/7
در شرایطی که کمپانی تویوتا، ایرتویا رو بعنوان نماینده رسمی خودش نمیشناسه، این شرکت چطور داره ماشین وارد میکنه؟ اون با امکانات بسیار کمتر از رقبا و قیمت بسیار بالا.
1396/8/7
اون و..... خیلی خنده داره ! یعنی چه امکانات منحصر به فرد ديگري داره ؟