موضوعات داغ

هیوندای توسان با پیشرانه توربو و کف خواب در نمایشگاه SEMA

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
همانطور که می‌دانید، کمپانی خودروسازی هیوندای برای حضور در نمایشگاه "سما" واقع در لاس وگاس آمریکا، مجبور به تقویت محصولات استاندارد خود است تا مجوز ورود به این نمایشگاه را بدست آورد. حال در این مسیر برای تقویت شاسی بلند هیوندای توسان، از شرکت تیونینگ " Vaccar" کمک گرفته است که نتیجه آن را می‌توانید در خودروبانک شاهد باشید.
اول از همه در ظاهر خودرو می‌توان شاهد تغییرات نسبتا زیادی بود که مهم‌ترین فاکتورهای آن شامل رینگ‌های 20 اینچی بزرگ 5 پره دوبل، چراغ‌های جدید جلو با پس زمینه تاریک، نصب یک تیغه آیرودینامیکی کوچک در زیر سپر جلو، رنگ کاپوت متفاوت از بدنه که به نظر می‌رسد فیبرکربنی باشد، کالیبر سیستم ترمز به رنگ جالب "بنفش" و همچنین شامل یک جلوپنجره جدید می‌شود که رادیاتور موتور از پشت آن مشخص بوده و جذابیت این اتومبیل را حداقل در قسمت جلو دوچندان کرده است.
متاسفانه از طراحی داخل اتومبیل تصویری ارائه نشده است، اما شرکت سازنده تایید می‌کند که در داخل کابین اتومبیل از از روکش‌های چرمی خاکستری رنگ با دوخت‌های آبی استفاده کرده است و همچنین برای سیستم سرگرمی اتومبیل یک صفحه نمایشگر 9 اینچی لمسی در نظر گرفته که می‌تواند استفاده از آن را برای راننده و دیگر سرنشینان داخل کابین راحت کند.

هیوندای توسان

هیوندای توسان

از مشخصات فنی اتومبیل و یا نیروی افزایش یافته پیشرانه اطلاعاتی ارائه نشده است، اما شرکت خودروسازی هیوندای و تیونر مذکور می‌گویند که بر روی پیشرانه هیوندای توسان از توربوشارژرهای قدرتمند "Boostec"، لوله‌های جدید برای ورودی هوای سیلندر، پمپ روغن جدید، سیستم اگزوز اسپرت و همچنین اینترکولر "Mishimoto GT-Line" استفاده کرده‌اند که قطعا در عملکرد آن تاثیرگذار خواهد بود، اما بدون آن که کوچک‌ترین اطلاعاتی از اعداد و ارقام عملکردی پیشرانه در اختیار مخاطبان قرار گیرد!.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد