موضوعات داغ

داستان ولوو تبدیل شده به تانک چه بود؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
چند روز پیش یک مقاله بر روی خروجی سایت خودروبانک قرار گرفت و در این مقاله گفته شد که کاربران یک تصویر در فضای مجازی به انتشار گذاشته‌اند که نشان می‌دهد یک دستگاه خودروی ولوو V70 قدیمی، واقعا تبدیل به یک تانک جاده‌ای شده است، با این تفاوت که قدرت آتش نخواهد داشت و از چرخ‌های استاندارد استفاده خواهد کرد. حال اخیرا دلیل ساخت چنین اتومبیلی مشخص شده و داستان آن تشریح شده است.
کمی به قبل برگردیم، این تصویر در وبگاه Reddit فرستاده شده بود و نشان می‌دهد که بدنه ولوو V70 کاملا تغییر کرده و بر روی آن پنل‌های جدید نصب شده است تا همانند یک تانک نظامی به نظر برسد، بویژه بر روی سقف اتومبیل که شاهد نصب یک لوله بلند PVC هستیم که از باربند سرپوشیده طرح ارتشی این ماشین سربرآورده تا شباهت آن به تانک افزایش پیدا کند. علاوه بر این، 8 چرخ تزیینی در اطراف بدنه اتومبیل و در بین چرخ‌های جلو و عقب نصب شده است تا همانند چرخ‌های تانک به نظر برسد.

حال در آخرین بروزرسانی منابع خبری، گفته می‌شود که این اتومبیل برای فروش در سایت "eBay" ساخته شده است تا پس از فروش، هزینه دریافتی از آن به خیریه اهدا شود که تاکنون پیشنهادات برای خرید این اتومبیل، بالغ بر 1500 پوند یا تقریبا 2000 دلار بوده است. گفتنی است که این ولوو تاکنون تنها 3000 مایل حرکت کرده و می‌تواند یک خودروی مناسب برای کسب درآمد خیریه باشد، هرچند تاکنون پیشنهاد دندان گیری برای خرید این اتومبیل به ثبت نرسیده و انتظار می‌رود که در روزهای آینده مبلغ پیشنهادی بیشتر شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد