موضوعات داغ

فورد ماستنگ شلبی مدل 1987 با قیمتی نجومی به حراجی گذاشته شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
در جدیدترین دوره از نمایشگاه اتومبیل‌های تقویت شده سما، شرکت "روولوژی Revology" از پروژه جدید خود رونمایی کرد!. یک دستگاه خودروی فورد موستانگ GT500 متعلق به سال 1967 میلادی که سیستم‌های مختلف آن یکپارچه سازی شده، پیشرانه محرک آن ارتقا یافته و همچنین فضای داخل کابین آن بروزرسانی شده است، اما با قیمت سرسام آور 219 هزار دلار در اختیار علاقه مندان به خودروهای کلاسیک، ولی پیشرفته قرار می‌گیرد.

فورد ماستنگ شلبی

فورد ماستنگ شلبی

اول از همه در زیر کاپوت این خودرو، از یک پیشرانه 5 لیتری هشت سیلندر سوپرشارژر استفاده شده است که توسط شرکت "Roush Performance" تقویت شده و می‌تواند قدرتی معادل 600 اسب بخار و گشتاوری معادل 645 نیوتن متر داشته باشد. گفته می‌شود که بلوکه سیلندر این پیشرانه از آلومینیوم ساخته شده و به سیستم زمان بندی متغییر سوپاپ مجهز شده است. علاوه بر این، برای دستیابی به قدرت 600 اسب بخاری و عملکرد بهتر اتومبیل هنگام حرکت، از سیستم خنک کاری جدید، واحد کنترل الکترونیکی (ECU)، سیستم تعلیق پیشرفته و یا حتی از سیستم‌های کنترل کننده شاسی استفاده شده است که به همراه گارانتی 2 ساله به مشتریان عرضه می‌شود تا بابت تغییر پیشرانه و تحولات دیگر اتومبیل جای هیچگونه نگرانی وجود نداشته باشد.

فورد ماستنگ شلبی

فورد ماستنگ شلبی

علاوه بر مواد ذکر شده، دیگر ویژگی‌های منحصربه فرد اتومبیل هم می‌تواند شامل سیستم تهویه مطبوع کابین، ورود بدون کلید، روکش‌های چرمی صندلی‌ها، باز کردن درب صندوق عقب به وسیله ریموت کنترل، شیشه‌های برقی و همچنین شامل سیستم ترمز دیسکی برای چهارچرخ اتومبیل می‌شود که بر روی چرخ‌های جلو از دیسک‌های 330 میلی متری به همراه 6 پیستون مهار کننده و بر روی چرخ‌های عقب از دیسک‌های مشابه 330 میلی متری با چهار پیستون مهار کننده استفاده شده است تا در کنار دریافت نیروی بیشتر از پیشرانه، مهار آن هم بهتر و پویاتر انجام شود.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/12
وایی قلبم گرفت :(((