موضوعات داغ

تا بحال تراکتور پورشه را دیده بودید؟ + عکس

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی پورشه پس از عرضه شاسی بلند "کاین" در سال 2002 میلادی وارد یک قلمرو کاملا جدید شد، اما در واقع این خودروی شاسی بلند اولین محصول پورشه نیست که یک پیشرانه دیزلی دریافت می‌کند و یا می‌تواند از جاده‌های آسفالت خارج شده و کمی در جاده‌های خاکی و ناهموار رانندگی کند.
همانطور که می‌دانید، فردیناند پورشه با طراحی خودروی "فولکس واگن بیتل" به شهرت رسید که آن را "ماشین مردم" می‌دانستند. حال علاوه بر ماشین مردم، فردیناند پورشه در طراحی و ساخت یک تراکتور هم مشارکت داشته است که آن هم تحت عنوان "تراکتور مردم" لقب گرفت، اما برخلاف خودروی فولکس واگن بیتل با فروش مثال زدنی و حیرت انگیز بیشتر از 20 میلیون دستگاه، این چشم انداز تولید برای تراکتور فردیناند پورشه محقق نشد تا این شرکت تنها موفق به تولید 125 هزار دستگاه تراکتور شود که اخیرا سروکله یکی از مدل‌های بازسازی شده آن پیدا شده تا در حراجی به فروش برسد.

تراکتور پورشه

تراکتور پورشه

تراکتوری که در تصاویر شاهد آن هستید، شباهت بسیار زیادی به محصولات "جان دری" و همچنین "کاترپیلار" دارد که در سال 1960 میلادی توسط پورشه دیزل و با نام Junior 108 L طراحی و ساخته شد. گفتنی است که این تراکتور برای فروش در حراجی آریزونا، به شرکت RM ساتبی داده شده است تا آن را از بریتانیا منتقل کرده و به حراجی آریزونا بیاورد.

تراکتور پورشه

تراکتور پورشه

همانطور که می‌بینید، این تراکتور در وضعیت بسیار مناسبی قرار دارد که قطعا یکی از محصولات منحصربه فرد صنعت خودروسازی بویژه با نام "فردیناند پورشه" به شمار می‌آید، اما فروشنده آن انتظار دارد که با قیمت 30 هزار الی 40 هزار دلاری به فروش برسد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد