موضوعات داغ

انتشار عکس‌های جدیدی از ام جی 6 جدید فست‌بک

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
ماه‌های گذشته شرکت خودروسازی MG به طور رسمی از MG6 جدید رونمایی کرد که در سال جاری وارد بازار چین شده و همچنین از سال 2018 میلادی به بازار انگلستان صادر می‌شود. حال از این خودروی جدید MG، یکسری تصاویر و اطلاعات جدید منتشر شده است که در ادامه سعی داریم مروری بر روی جزییات جدید داشته باشیم.
پیش از این گفتیم که خودروی چهار درب MG6 جمع و جور ساخته شده است و همچنین از یک پنجره جدید در قسمت عقب اتومبیل استفاده شده است که به نظر می‌رسد از خودروی مفهومی مرسدس بنز A کلاس الگوبرداری شده است، اما در مجموع چراغ‌های روشنایی LED مجهز به چراغ‌های مخصوص روز آن در کنار دیگر قسمت‌های اتومبیل باعث شده است تا یک چهره جذاب برای MG6 خلق شود، هرچند الگوهای طراحی آن تاحدودی آشنا هستند و بر روی دیگر محصولات جدید این شرکت خودروساز چینی هم مورد استفاده قرار گفته است.

ام جی 6 جدید

ام جی 6 جدید

به طور کلی، نسل جدید MG بر روی پلتفرم دیگر محصول سایک موتور، یعنی "رووی i6" توسعه پیدا کرده است که پیشرانه اصلی آن یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژر با حداکثر خروجی قدرت 169 اسب بخار خواهد بود که با استفاده از یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک DCT، می تواند قدرت و گشتاور 250 نیوتن متری اتومبیل را به سمت چرخ‌های جلو هدایت کند.

ام جی 6 جدید

ام جی 6 جدید

داخل کابین MG6 عالی به نظر می‌رسد و شرکت سازنده از یک طراحی مینیمالیستی استفاده کرده است که کلیدهای نصب شده بر روی کنسول مرکزی اتومبیل تا حد امکان کمتر شده و بخشی از آن به سیستم مالتی مدیا و یا بر روی غربیلک فرمان منتقل شده است، هرچند بر روی کنسول مرکزی اتومبیل همچنان شاهد کلیدهای سیستم تهویه مطبوع کابین هستیم تا این بخش را عاری از کلیدهای فیزیکی نکند.

ام جی 6 جدید

ام جی 6 جدید

درست همانند خودروهای جدید و پیشرفته، امکانات این اتومبیل هم از قطار ‌جا نمانده و بر روی خود از سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، صندلی‌های اسپرت جلو با قابلیت تنظیم دستی، روکش‌های چرمی با دوخت‌های کنتراست و همچنین از قطعات شبه فیبرکربنی بر روی داشبورد، پنل درب‌ها و کنسول مرکزی سود می‌برد که مشخص نیست فیبرکربن اصل هستند یا طرح، ولی در مجموع جذابیت خاصی در داخل کابین MG6 جدید ایجاد کرده است.

ام جی 6 جدید

ام جی 6 جدید

در پایان با تایید شرکت سازنده، خودروی جدید MG6 برای عرضه به مشتریان از قیمت 96 هزار و 800 یوان شروع شده و تا قیمت 132 هزار و 800 یوان در مدل‌های فول آپشن خود می‌رسد که با تبدیل آن به دلار، حدودا 14 هزار و 600 دلار در مدل‌های پایه و همچنین 19 هزار و 900 دلار در مدل‌های فول آپشن خواهد شد.

نظرات کاربران

10 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/16
خیلی جذاب تر شده لعنتی
من که عاشق این نیو فیس با سقف مشکی هستم، عاشقشم
درود بر ام جی، انگلیسی جذاب
1396/8/16
واقعا چه وقت ايران ... ؟!
1396/8/16
با سلام،ضمن تشکر از کلیه بچه های خودرو بانک و خسته نباشید
از خود مدیریت محترم سایت یا دیگر دوستان مطلع سوالی دارم:آیا این خودرو قرار هست به بازار ما هم عرضه بشه یا خیر؟(بخاطر روز به روز کمرنگ شدن وارد کننده محصولات ام جی(مدیا موتور) و نامعلوم بودن وضعیت ام جی پارس تبریز).ممنون میشم اگه اطلاع رسانی دقیق کنید چون بنده عاشق محصولات ام جی و خصوصآ 6 اون هستم و اگه بدونم که قراره بیاد برای خرید اون صبر کنم چون بنظر(چه ظاهر و چه فنی)ارزش صبر کردن رو داره.
1396/8/16
عجب طراحی خفنی شده، خیلی خوبه
1396/8/16
به نظرتون وارد ايران هم ميشه ؟
1396/8/16
از این نوع کیلومتر شمار متنفرم.
1396/8/16
انصافا هم طراحی بیرون هم داخلش خوبه فقط پشتش خیلی کپی از c class جدیده
1396/8/17
به لطف حضور پیتر شریر خودروهای کیا شبیه آئودی و ب ام و می شوند و ام جی هم جلوی ام جی 6 جدید رو شبیه کیا سورنتو کرده! تایگر نوز رو ببین! اما توش واقعا قشنگ و شیکه!
1396/8/17
فرم کاپوت و جلو پنجره شبیه محصولات قدیمی ام جی مثل mgb شده و بیشتر شبیه خودروهای انگلیسی قدبمی و جدید هست
1396/8/17
فکر کنم خودرو بانک در مورد مشخصات فنی ماشین داره اشتباه میکنه....
پشت صندوق اگه دقت کنید زده 2 لیتری توربو.....