موضوعات داغ

قبل از خرید بی ام و، آن را در پرشیاخودرو تست درایو کنید!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
دیروز طی یک نشست خبری، پرشیاخودرو در مورد جدیدترین خدمات خود با حضور اصحاب رسانه و مدیران این شرکت صحبت کرد. در ابتدا درخشنده، مدیر توسعه نمایندگی های پرشیا خودرو اعلام کرد که در اول سال 96 تعداد نمایندگی های کل کشور 13 نمایندگی بوده و این عدد تا آخر سال به 17 نمایندگی افزایش می یابد. همچنین کارکنان این نمایندگی قبل از شروع به کار 30 دوره فنی و 17 دوره غیر فنی را می گذرانند تا برای خدمات دهی به محصولات بی ام و آماده شوند.
در ادامه آقای امیر اسدی، نماینده واحد قطعات پرشیاخودرو از امکان فروش قطعات اورجینال بی ام و برای مشتریان خبر داد و گفت که تمامی قطعاتی که توسط پرشیاخودرو عرضه می شوند، اصلی بوده و دارای لیبل بی ام و هستند. از این پس و در وبسایت جدید پرشیاخودرو می توان قطعات اصلی بی ام و را به صورت آنلاین سفارش داد و خریداری کرد.
پرشیاخودرو همچنین از اپلیکیشن این شرکت در پلتفرم iOS و آندروید خبر داد و هم اکنون می توانید از وبسایت جدید این شرکت، اپلیکیشن این شرکت را دانلود کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید.

نشست خبری پرشیاخودرو

نشست خبری پرشیاخودرو

اما در این نشست خبری در مورد دو خدمت جدید پرشیاخودرو صحبت شد که می تواند بسیار با اهمیت باشد. یکی از جدیدترین خدماتی که پرشیاخودرو اخیراً برای مشتریان قرارداده است، خرید خودروهای دست دوم بی ام و و فروش آنها است. پرشیاخودرو قبل از خرید هر دستگاه بی ام و آن را از نظر سلامت بررسی می کند تا مطمئن شود شرایط لازم را برای این امر دارد. لذا از این پس پرشیاخودرو نه تنها خودروهای صفرکیلومتر بی ام و، بلکه خودروهای دست دوم را نیز خرید و فروش خواهد کرد.
خدمت دوم پرشیاخودرو به علاقمندان خرید خودروهای بی ام و است که از این پس می توانند قبل از خرید، این خودروها را تست درایو کنند. این امر در خیابان و در محیط واقعی شهری انجام می شود و برای هر دستگاه از بی ام و که علاقمندان قصد خرید آن را داشته باشند، امکان تست درایو نیز وجود خواهد داشت.
در خاتمه این شرکت اعلام کرد که در صورت باز شدن ثبت سفارش، سری 1، سری 2 و سری 3 را نیز در سبد کالای خود قرار خواهد داد. همچنین با توجه به مشکلات اخیر خودروهای تحویلی به مشتریان در بعضی از شرکت ها با توجه به بسته بودن ثبت سفارش، پرشیاخودرو گفت که با توجه به اینکه این شرکت هیچ وقت پیش فروش نداشته و نخواهد داشت، هیچ مشکلی در تحویل خودروها به مشتریان حتی در چنین شرایطی برای پرشیاخودرو وجود نداشته است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد