موضوعات داغ

ایلان ماسک به دلایل نامعلوم به ترکیه رفته است!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
ایلان ماسک، مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی تسلا در یک اقدام غیرمنتظره، با رئیس جمهور کشور ترکیه یعنی "رجب طیب اردوغان" دیدار و گفتگو کرد.
نه مدیرعامل کمپانی خودروسازی تسلا و نه رئیس جمهور کشور ترکیه در مورد جزییات این نشست توضیح ندادند، اما به نظر می‌رسد که حضور ایلان ماسک در کشور ترکیه بی ربط به خودروی بومی این کشور نباشد، زیرا در چند روز اخیر گفته شد که با دستور مستقیم "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور ترکیه، چندین شرکت خودروسازی و شرکت‌های فعال در زمینه تکنولوژی‌های وابسته به صنعت خودرو وارد یک همکاری مشترک شده‌اند تا اولین خودروی 100 درصد بومی برای این کشور تولید کنند که در برنامه ریزی‌های آنان، تولید یک خودروی کاملا الکتریکی در نظر گرفته شده است.

جالب است بدانید که شرکت خودروسازی تسلا هیچگونه محصولی در کشور ترکیه عرضه نمی‌کند، اما ایلان ماسک با حضور خود در کشور حدودا 80 میلیون نفری ترکیه، به نظر می‌رسد که به دنبال یک راه حل مناسب برای ورود به بازار بزرگ ترکیه است تا قبل از ورود اولین محصول بومی و تمام الکتریکی ترکیه، محصولات خود را به مردم ترکیه معرفی کند. هرچند علاوه بر این موارد، ایلان ماسک و رجب طیب اردوغان در کنار 3 فروند موشک "SpaceX" در مقیاس‌های کوچک ایستاده‌اند که شاید نشان از علاقه مندی رئیس جمهور ترکیه برای رسیدن به صنعت هوافضا داشته باشد. اما در مجموع هیچکدام از موارد ذکر شده از سوی منابع خبری تایید نشده است و هیچکس نمی‌داند که هدف از این جلسه مشترک چه بوده است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/22
مسئولین مملکت ما هم همچنان در خواب خوش خرگوشی....