موضوعات داغ

20 دقیقه روند کامل بازسازی و تعمیر بی ام و سری 7 واژگون شده را ببینید

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
تعمیر بدنه خودرو بویژه برای ماشین‌های مدرن امروزی چندان کار راحتی نخواهد بود و پس از وقوع حادثه، بسیاری از مالکان اتومبیل به این موضوع فکر می‌کنند که دیگر ماشینشان قابل تعمیر نیست و نیاز است که آن را به گورستان ماشین‌ها منتقل کنند. اما این پایان راه برای ماشین‌ها نخواهد بود، زیرا یکی از مکانیک‌های معروف روسی که تاکنون احیا کننده بسیاری از خودروهای معروف همچون "تویوتا پریوس" بوده است و پیش از این مقاله آن را در خودروبانک مورد بررسی قرار دادیم، نجات دهنده ماشین‌های مختلف بوده و این بار به سراغ یکی از خودروهای لوکس بازار، یعنی بی.ام.و سری 7 در مدل 750i رفته و روند بازسازی حدودا 27 روزه آن را ضبط کرده است که می‌توانید فیلم خلاصه شده آن را با مدت زمان 20 دقیقه در خودروبانک شاهد باشید که در انتهای همین مقاله بارگذاری شده است و موارد جالبی در آن خواهد بود، بویژه برای کسانی که فنی هستند و به این جور مقاله‌ها علاقه‌مند هستند.

در نگاه اول، شاهد خسارت‌های بسیار سنگینی بر روی بدنه اتومبیل خواهد بود که بر اثر واژگونی به چنین حالتی درآمده است، اما این مکانیک روسی حتی در شرایط بدتر ثابت کرده است که همه فن حریف است و می‌تواند هر اتومبیلی را با خرابی‌های بیشتر بازسازی کند که خودروی لوکس سری 7 می‌تواند یکی از این موارد باشد.
باتوجه به ویدیو، اول از همه آرتور که نام این مکانیک روسی است، زنجیر و بازوهای مکانیکی خود را بکار انداخته و شروع به بازسازی شاسی اصلی اتومبیل می‌کند و نقاط ضربه دیده و جمع شده را باز می‌کند تا عمل صاف کاری آن را بهتر انجام دهد، سپس یک زنجیر و بازوی کشنده به قسمت جلوی شاسی اتومبیل نصب کرده و قسمت جمع شده اطراف پیشرانه را باز می‌کند تا به فاصله استاندارد خود برسد.
گفته‌های بالا تنها بخشی از دقایق ابتدای بازسازی بی.ام.و سری 7 بود که خلاصه شده 15 روز بازسازی شاسی اتومبیل و کارهای فلزی و همچنین 12 روز نقاشی اتومبیل است که بسیار جالب و لذت بخش خواهد بود و پیشنهاد می‌کنیم که به هیچ وجه آن را از دست ندهید، اما در مجموع این مقاله به خوبی نشان می‌دهد که اگر ماشین شما حتی شاسی آن جمع شده باشد و یا شکسته شده باشد، معمولا باز هم می‌تواند احیا شود. با این حال اگر مکانیک شما برای هر ساعت کار 100 دلار بخواهد و هزینه تمامی قطعات بکار رفته در اتومبیل شما چیزی بیش از 5000 دلار شود، شاید ترجیح دهید که ماشین خود را به دست مکانیک‌های روس بسپارید تا ماشین شما را سالم و سرحال با هزینه کمتر بازسازی کنند.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/22
واقعا يكي از بهترين مقاله هاي خودرو بانك بود و يكي از لذت بخش ترين ويدئو هايي كه ديدم.
كار مكانيكش واقعا فوق العاده بود
از اين ويدئو ها بازم بزاريد 👌🏻👌🏻👌🏻
1396/8/23
این مکانیک ( صافکار ) کارش خیلی خوبه و حتما بقیه ویدئو های کانالش رو هم ببینید. اکثرا هم BMW تعمیر میکنه.
1396/8/23
سلام به خودرو بانک عزیز این مقاله عالی بودکار این مکانیک روس فوق العاده هست البته تو کشور خودمون مکانیک خوب زیاد داریم این مکانیک روسی قبلا یک پریوس داغون شده را تعمیر کرده بود که اونم خیلی خوب بود متشکرم از خودرو بانک من روزی چند بار به سایت شما سر می زنم.
1396/8/23
این کار هرچقدر با دقت انجام بشه گرچه ظاهر ماشین خوب به نظر میاد ولی استحکام بدنه در تصادفات آینده بسیار افت خواهد کرد.