موضوعات داغ

اتوبوس فوق لوکس 6 میلیاردی با قابلیت حمل خودروی لوکس! + فیلم

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت آلمانی Volkner Mobil که تخصص آن تولید کامیون‌های شخصی و یا اتوبوس‌های لوکس در جهان است، برای اقشار خاصی از ثروتمندان یک اتوبوس با قابلیت حمل اتومبیل طراحی کرده است که با پرداخت 1.6 میلیون دلار، می‌توان صاحب یکی از خانه‌های متحرک این شرکت با قابلیت حمل اتومبیل شد.
خیلی‌ها این ماشین و کاربرد آن را درست و حسابی درک نمی‌کنند. اما در واقع این کامیون می‌تواند مناسب آن دسته از ثروتمندانی باشد که می‌خواهند هیچگونه نگرانی بابت سفر خود نداشته باشند، از جمله نگرانی بابت رزرو هتل و محل اقامت، نگرانی بابت کرایه ماشین و همچنین نگرانی بابت پارکینگ اتومبیل که می‌توانند با خرید یکی از اتوبوس‌های لوکس شرکت Volkner Mobil، هم یک پارکینگ متحرک برای ماشین سوپر اسپرت خود داشته باشند و هم یک خانه متحرک برای داشتن یک سفر لذت بخش داشته باشند.

همانطور که در تصویر می‌بینید، شرکت آلمانی Volkner Mobil یک دستگاه خودروی بی.ام.و i8 و یا حتی یک دستگاه خودروی سوپر اسپرت پورشه 911 را نشان داده است که در داخل این اتوبوس قرار گرفته و امکان جابجایی آنان برای افراد ثروتمند وجود دارد. به طور کلی با تایید شرکت سازنده، این کامیون دارای طول کلی 12 متر و همچنین ارتفاع 3.8 متری خواهد بود که می‌تواند تا حداکثر 18 تن ظرفیت مجاز حمل بار داشته باشد که بخشی از آن به حمل اتومبیل‌های سوپر اسپرت مالکان ثروتمند اختصاص داده می‌شود. گفتنی است که این اتوبوس به درخواست مشتریان، برمبنای محصولات مرسدس بنز و یا ولوو ساخته خواهد شد که هرکدام دارای 460 اسب بخار خواهند بود که باتوجه به وزن زیاد، به هیچ وجه پاسخ راننده را بدون جواب نمی‌گذارد.
شاید قیمت 1.6 میلیون دلار برای یک اتوبوس بسیار زیاد باشد، اما بیشتر از یک اتوبوس باید به چشم یک اتاق لوکس و مجلل در یک هتل 5 ستاره به آن نگاه کرد که دارای اتاق خواب بوده، حمام و سرویس بهداشتی دارد، آشپزخانه داشته و می‌توان از فضای کافی برای مهمانی و پذیرایی استفاده کرد که همیشه و همه جا همراه شما خواهد بود. علاوه بر این، گفتنی است که اتوبوس لوکس Volkner Mobil نه تنها می‌تواند حامل محصولات سوپر اسپرت پورشه و بی.ام.و باشد، بلکه توانایی حمل ماشین‌های فراری 458، پورشه 911 و یا حتی قابلیت حمل مرسدس بنز E کلاس کروکی را خواهد داشت که سلایق مختلف مشتریان را در بر می‌گیرد.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/22
عالیه .لعنت بر آپارتمان نشینی . این هم فاله هم تماشا!
1396/8/22
عجب چیز محشریه....یه ویلای متحرک با پارکینگ اختصاصی.. با خرید این عجوبه کسی دیگه خونه لازم نداره...فقط یه سوال تو ایران پلیس به همچین خودروهایی یا کاروان های شخصی کو چیکتر اجازه رانندگی میده؟
1399/2/6
داداش شما هر وقت15 میلیارد پول این اتوبوس رو داشتی اون موقع بگو پلیس اجازه میدهد یا نمیده
1399/11/22
اولا به شما چه یه وقت ایشون تیلیاردره ثانیا ۱۵ میلیارد نه و ۴۰ میلیارد