موضوعات داغ

دور جدید پیش فروش دنا پلاس آغاز شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه صنعتی ایران خودرو ویژه آبان ماه سال جاری، دور دوم پیش فروش دنا پلاس را از ساعت 10 روز یکشنبه مورخ 21 آبان ماه سال جاری آغاز خواهد کرد که می‌توانید جزییات این شرایط فروش را در ادامه دنبال کنید.
براساس جدول ارائه شده از سوی ایران خودرو، محصول جدید این شرکت بدون ذکر قیمت نهایی با پیش پرداخت 24 میلیون تومانی در پنج نوع رنگ مختلف بدنه به مشتریان عرضه خواهد شد که اولین موعد تحویل این خودرو برای اسفندماه سال 96 برنامه ریزی شده است که با سود مشارکت 17 درصد و سود انصراف 14 درصد ثبت نام می‌شود، اما اگر سود مشارکت بالاتر می‌خواهید، می بایست دیگر شرایط پیش فروش دنا پلاس را انتخاب کنید.

دنا پلاس

دنا پلاس

در شرایط فروش دیگر دنا پلاس با حفظ پیش پرداخت 24 میلیون تومانی بسته به زمان ثبت نام، موعد تحویل فروردین ماه 97 و اردیبهشت ماه 97 در نظر گرفته شده است که در هر دو شرایط فروش، می‌توان از سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 14 درصد بهره مند شد که با مراجعه به وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو می‌توانید اطلاعات دقیق فروش را بدست آورید.
پیش از این هم در رابطه با تغییرات "دنا پلاس" در خودروبانک صحبت کردیم، ولی

دنا پلاس

دنا پلاس

جهت یادآوری بد نیست بدانید که تغییرات این محصول با حفظ همان پیشرانه چهار سیلندر 115 اسب بخاری، مربوط به یک چراغ پیشانی جدید مجهز به چراغ‌های مخصوص روز، روکش‌های چرمی فرمان، سیستم چندرسانه‌ای جدید، دوربین دید عقب، سانروف داخل بدنه و چهار ایربگ ایمنی می‌شود که دو گزینه آخر برای اولین بار است بر روی اتومبیل‌های تولید داخل مورد استفاده قرار می گیرد، یعنی سانروف دنا پلاس که ریل داخل سقف داشته و به هنگام باز شدن بالای سقف قرار نمی‌گیرد و همچنین 4 ایربگ ایمنی که باعث شده خودروی دنا پلاس اولین محصول تولید داخل با ایربگ‌های ایمنی جانبی تلقی شود. به همین دلیل است که دنا پلاس چیزی حدود 3.5 میلیون تومان گران‌تر از مدل‌های معمولی به مشتریان عرضه می‌شود.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/21
فقط تو کف آنتن کوسه ایشم 🤦🏽‍♂️😂
1396/10/16
سلام میخوام ثبت نامه دنا پلاس توربو کجا برم .رفتم نماینده گی گفتن شهرستان ها نماینده گی نداره
1396/10/25
دوست عزیز با سلام، ایرانخودرو فعلا هیچ ثبت نامی برای دنا پلاس توربو نداره و شما اگر قصد خرید دارید باید یه سر به سایت باما یا دیوار و شیپور بزنین و آگهی فروش حواله این خودرو رو (که خیلی هم هستند) پیدا کنید و اقدام به خرید کنید.