موضوعات داغ

ماجرای دزدی از نیم فرمول 1 در برزیل چه بود؟

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
مسئولان برگزاری مسابقات جایزه بزرگ (Grand Prix) برزیل احتمالا باید به سوالات بسیار زیادی پاسخ دهند که چرا در تامین امنیت تیم‌های شرکت کننده در مسابقات فرمول 1 شکست خورده‌اند و در طول چند روز، حداقل 2 سرقت مسلحانه از آنان شده است.
طبق ادعای منابع خبری و همچنین تایید وبسایت "موتور اسپرت"، در کمتر از 48 ساعت پس از سرقت مسلحانه از تیم فرمول یک مرسدس، شرکت تایرهای "پیرلی" هم در معرض یک سرقت مسلحانه وحستناک قرار گرفت تا مهر تاییدی بر روی عدم توانایی‌های مسئولان برگزار کننده مسابقات فرمول 1 برزیل و همچنین تیم‌های امنیتی این کشور در حفظ امنیت شرکت کنندگان مسابقات فرمول 1 زده شود.
در تعرض صورت گرفته به کاروان "پیرلی"، بدیهی است که مجرمان در تلاش بوده‌اند تا وسایل نقلیه این شرکت و همچنین محموله‌های آن را به سرقت ببرند و یا در شرایطی بدتر، سرنشینان و اعضای این تیم را به قتل رسانده و وسایل آنان را به سرقت ببرند، اما خوشبختانه کارمندان شرکت "پیرلی" موفق به فرار از دست سارقان مسلح برزیلی شده‌اند تا هم جان خود را حفظ کنند و همچنین از سرقت وسایل و تجهیزات خود جلوگیری کنند که قطعا ارزش آنان به چندین میلیون دلار خواهد رسید. ولی این موضوع به وضوح نشان می‌دهد که نیروهای امنیتی پلیس برزیل و مسئولان برگزاری مسابقات فرمول 1 این کشور توانایی‌های کافی در تامین امنیت مسابقات را ندارند.
علاوه بر این، پیش از این تیم‌های مرسدس، ویلیامز و همچنین اعضای تیم "ساوبر" هم مورد تعرض سارقان مسلح قرار گرفته بودند که آخرین سرقت قبل از شرکت پیرلی، مربوط به تیم "مرسدس" می‌شود که کمتر از 48 ساعت قبل از آن اتفاق افتاده بود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد