موضوعات داغ

داستان پاپ و لامبورگینی هیوراکان سفید برای کلیسا

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
پاپ فرانسیس، لامبورگینی هوراکان را برای یک حراج خیریه پیشنهادی توسط شرکت معروف "RM ساتبی" در تاریخ 12 می سال آینده میلادی آماده کرده است تا با هزینه آن بتوان به دیگر مسیحیان جهان بویژه مناطق مسیحی نینوا (موصل) کمک کرد.
بخش سفارشی سازی شرکت خودروسازی لامبورگینی، بدنه این خودروی "هوراکان" را به رنگ سفید با نوارهای طلایی نقاشی کرده است تا یادآور پرچم شهر واتیکان باشد. همانطور که گفتیم، بدنه اتومبیل کاملا به رنگ سفید نقاشی شده است، اما می‌توان بر روی سقف اتومبیل، بر روی کاپوت جلو، پشت قاب آینه‌های جانبی، بر روی گلگیرهای جلو، اطراف پنجره‌ها، اطراف ورودی‌های هوای اتومبیل و... شاهد خطوط طلایی رنگ بود که باعث جذابیت بسیار بالای این نسخه اهدایی از سوی شرکت خودروسازی لامبورگینی به "پاپ فرانسیس" خواهد شد، اما چیزی که این ماشین را بیشتر از همه مهم می‌کند، امضای شخص پاپ خواهد بود که بر روی کاپوت جلو نوشته شده است.

لامبورگینی کلیسا

لامبورگینی کلیسا

بدون شک یک دستگاه خودروی لامبورگینی هوراکان برای "پاپ فرانسیس" مناسب نخواهد بود، زیرا ماشین شخصی وی یک دستگاه رنو 4 متعلق به سال 1984 میلادی است که یک هدیه از طرف کشیش اعظم در "ورونا ایتالیا" بوده و تاکنون 305 هزار و 775 کیلومتر کارکرد داشته است. علاوه بر این، پاپ فرانسیس برای سفر به ایالات متحده آمریکا از یک دستگاه خودروی "فیات 500L" استفاده کرده است و در سال 2017 میلادی، اتومبیل خود را به یک دستگاه "اوپل Ampera-E" ارتقا داد که در واقع یک اتومبیل الکتریکی به شمار می‌رود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد