موضوعات داغ

غرفه بورگوارد در نمایشگاه خودرو دبی 2017 + فیلم

عکس مطلب اول
بورگوارد یک برند با سابقه آلمانی است که البته مدت زیادی بود دیگر در بازار خودرو حضور نداشته اما اخیراً با کمک چینی ها دوباره به میدان باز برگشته است و دو محصول جدید را معرفی کرده است. صحبت‌هایی در خصوص ورود این برند به بازار ایران نیز وجود دارند و به زودی محصولات بورگوارد را در بازار ایران نیز خواهیم دید.
بورگوارد در نمایشگاه دبی نیز حضور فعالیت داشته و دو محصول خود را به نمایش درآورده است هر دوی این خودرو ها محصولی کراس‌اوور هستند.
اولین خودرو خودروی BX5 است که یک کراس اوور چهارچرخ محرک با موتور ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر است. موتور این خودرو به توربوشارژر، سیستم تزریق مستقیم سوخت و اینتر کولر مجهز است و می‌تواند ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۲۸۹ نیوتن متر گشتاور را تولید و با استفاده از گیربکس ۶ دنده اتوماتیک به هر چهارچرخ خودرو خودرو ارسال کند. حداکثر سرعت این خودرو نیز به ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.
خودروی شاسی بلند بعدی که نسخه قوی تر بورگوارد محسوب می شود BX7 نام دارد و به یک موتور دو لیتری توربو شارژر دار با قدرت ۲۲۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر مجهز است.
این مدل نیز چهار چرخ محرک بوده و به یک گیربکس اتوماتیک ۶ دنده مجهز است. حداکثر سرعت این مدل نیز ۲۰۶ کیلومتر بر ساعت است و وزن آن ۱۷۴۰ کیلوگرم استو این خودرو با داشتن طول ۴.۷ متر تقریباً در ابعاد هیوندای سانتافه قرار می گیرد.
در ادامه می توانید ویدیوی تهیه شده و گالری تصاویر خودروهای بورگوارد در نمایشگاه دوبی را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/8/26
تو نمایشگاه های ایران هم قطعا میاد