موضوعات داغ

خودرو فرمول 1 مایکل شوماخر با چه قیمتی فروخته شد؟

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
ماشین فرمول 1 مایکل شوماخر که ماه گذشته خبر از حراج آن داده بودند، روزهای گذشته حراج آن توسط شرکت معروف "RM ساتبی" شروع شد و موفق شد به قیمت 5.7 میلیون پوند فروخته شود، به عبارتی دقیق‌تر این خودرو به قیمت 7 میلیون و 504 هزار دلار فروخته شد که کارشناسان RM ساتبی پیش بینی می کردند این خودروی فرمول 1 متعلق به سال 2001 میلادی، به قیمت تقریبی 4 میلیون دلار فروخته شود که نتیجه نهایی آن بسیار بالاتر از رقم پیش بینی شده از آب درآمد.
بدون شک همگی شما با افتخارات مایکل شوماخر آشنایی دارید که شامل 7 قهرمانی در مسابقات فرمول یک می‌شود، 91 بار در مسابقات و پیست‌های مختلف پیروز شده، 155 بار جایگاه ویژه در مسابقات داشته و همچنین در مجموع موفق به کسب 1566 امتیاز در طول مسابقات فرمول 1 جهان شده است تا در سال 2012 میلادی با کوله باری سنگین از افتخارات، مسابقات فرمول 1 را کنار بگذارد.
یکی از آن 7 قهرمانی، در سال 2001 میلادی با خودروی Scuderia Ferrari Marlboro F2001 بوده است که حالا به دستان شرکت معروف حراجی یعنی "RM ساتبی" سپرده شده و در تاریخ 16 نوامبر سال جاری حراج آن آغاز شد که نتیجه این حراج با قیمت نهایی 7 میلیون و 504 هزار دلار به پایان رسید.

همانطور که گفتیم، این خودرو یکی از 7 قهرمانی مایکل شوماخر را در سری مسابقات فرمول 1 بدست آورده است که با شماره شاسی 211، یکی از مشهورترین اتومبیل‌های فرمول 1 در تمام دوران بویژه دو فصل مسابقات گرند پریکس 2001 به شمار می‌رود که برای کلکسیونرهای بزرگ می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای اضافه کردن یک خودروی فرمول 1 معروف به جمع کلکسیونشان باشد. مالک جدید این اتومبیل پس از فروش حراجی، به امکانات کامل فراری مارانلو و همچنین وسایل حمل و نقل این خودرو دسترسی خواهد داشت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد