موضوعات داغ

یک تسلا مدل X در لهستان و سوئد دو بار دزدیده شد! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
برخلاف ایالات متحده آمریکا، خرید محصولات تسلا بویژه خودروی شاسی بلند "تسلا مدل X" در کشور لهستان چندان آسان نیست، به همین دلیل این خودروی تمام الکتریکی تاحدودی حکم یک اسب شاخ دار را در کشور لهستان دارد، به همین دلیل اگر یک تسلا مدل X در کشور لهستان دیده شود، بدون شک دزدان شهر برای تصاحب آن به هر نحوی دریغ نخواهند کرد.
باتوجه به خبرهای منتشر شده در رسانه‌های بین المللی، گفته می‌شود که اخیرا یک دستگاه خودروی شاسی بلند تسلا مدل X در کشور لهستان به سرقت رفته است و سپس به کشور سوئد فرار کرده‌اند، اما هنگام تخلیه این اتومبیل از کشتی با مشکل مواجه شدند و بدون دریافت اتومبیل از محل فرار کردند، نیروهای پلیس هم این ماشین را به پارکینگ انتقال دادند تا سر فرصت اتومبیل را به کشور لهستان باز گردانند. اما هنگامی که این اتومبیل به پارکینگ منتقل می‌شود، تسلا مدل X شب همان روز بار دیگر دزدیده می‌شود که باوجود تلاش‌های پلیس و شلیک به سمت اتومبیل، سارقان موفق به دزدین اتومبیل می‌شود که در ادامه می‌توانید فیلم پس از سرقت را تماشا کنید.
روشن نیست که آیا سارقان تسلا مدل X در نوبت دوم، همان کسانی هستند که اتومبیل را از کشور لهستان دزدیده و به کشور سوئد می‌آورند، اما در مجموع این اتفاق تبدیل به یک سوژه دست اول برای رسانه‌های مختلف خبری شده است که در نوع خود بسیار جالب و حیرت انگیز است.


نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد