موضوعات داغ

تجربه جالب جرمی کلارکسون از تست خودروی خودران

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
جرمی کلارکسون ادعا می‌کند که اخیرا هنگام تست یک اتومبیل خودران در جاده‌های انگلستان، دچار حادثه شده و نزدیک بوده است که او را به کشتن دهد.
روزنامه ساندی تایمز در آخرین گزارشات خود نوشت: مشخص نیست که جرمی کلارکسون با چه اتومبیلی رانندگی کرده است و آیا از سیستم‌های خودران نیمه مستقل بهره مند بوده است یا خیر، اما جرمی کلارکسون در مصاحبه خود با این روزنامه گفته است که ما فاصله زیادی با وسایل نقلیه ایمن و کاملا مستقل و خودران در جاده‌های عمومی خواهیم داشت.
جرمی کلارکسون در ادامه صحبت‌های خود آورده است: من یک ماشین با توانایی‌های رانندگی خودکار را سوار شده‌ام. اما برای 2 بار نزدیک بود که من را به کشتن دهد و این یک اشتباه، حتی یک اشتباه بسیار بزرگ است که فرمان اتومبیل را رها کنید و هدایت آن را به سیستم‌های به اصطلاح خودمختار بسپارید. ما باید به لحاظ قانونی بسیار مراقب باشیم، به همین دلیل نمی‌خواهم بگویم که چه ماشینی سوار شده‌ام.
طبق عادت جرمی کلارکسون، او به شوخی می‌گوید که تنها برای رانندگی در جاده مرگ (یک جاده در کشور بولیوی) اقدام به خرید یک اتومبیل بدون راننده خواهم کرد، در آنجاست که می‌توانید به راحتی دستان خود را از روی فرمان بردارید و بگذارید تا ماشین کار خود را انجام دهد و شما را در اولین فرصت به ته دره بیاندازد، البته اگر یک کامیون شما را زیر نگیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد