موضوعات داغ

انهدام یک رنو مگان در برنامه جدید گرندتور! + فیلم

عکس نویسنده
علی صادقی
نویسنده
عکس مطلب اول
در برنامه گرند‌تور، به نظر می‌رسد که مجریان معروف این برنامه از نابود کردن و حذف سریع محصولات "رنو" لذت می‌برند که چند روز پیش یک دستگاه رنو کلیو RS را نابود کردند، اما اخیرا از سوی مجریان این برنامه یک ویدیو جدید منتشر شده است که در آن شاهد انهدام سریع یک دستگاه "رنو مگان RS" در مدل‌های قبل هستیم.
در رابطه با این ویدیو، گفته می‌شود که برنامه گرندتور به دنبال یک راننده جدید و جایگزین کردن آن با راننده آمریکایی سابق است و انتخاب راننده جدید را برعهده مجریان این برنامه گذاشته‌اند. حال سه مجری محبوب دنیای خودرو یعنی "جرمی کلارکسون"، "ریچارد هموند" و "جیمز می" به نظر می‌رسد که انتظارهای زیادی از راننده جدید این برنامه دارند و آنان را در چالش‌های عجیب و غریبی قرار می‌دهند، همچون چالش اخیر آنان که راننده بیچاره را داخل یک دستگاه "رنو مگان RS" قرار می‌دهند و انتظار دارند که بتواند با دو چرخ اتومبیل حرکت کند و یا حداقل بتواند تعادل خود را هنگام عبور از مانع فلزی حفظ کند که در ویدیو زیر شاهد آزمون سخت آنان بر روی راننده جدید هستیم.
باتوجه به اطلاعات منتشر شده از برنامه گرندتور، گفته می‌شود که فصل دوم این برنامه هیجان انگیز از تاریخ 8 دسامبر سال جاری آغاز خواهد شد و بر روی سرویس آمازون پرایم قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، گفته می‌شود که بجای استودیو چادری و همچنین ضبط برنامه در قسمت‌های مختلف جهان، عوامل گرندتور یک مکان ثابت در بریتانیا تهیه کرده‌اند که بسیار نزدیک به خانه شخصی جرمی کلارکسون خواهد بود تا هزینه‌های اضافه حذف شود و همچنین به کیفیت بهتر محتوا پرداخته شود.
همانطور که می‌دانید، ماه‌های گذشته جرمی کلارکسون دچار بیماری شدید "پنومونی" شد و همچنین ریچارد هموند در حین ضبط برنامه با خودروی "ریماک کانسپت وان" تصادف کرد و راهی بیمارستان شد. اما در حال حاضر همه عوامل خوب هستند و ما هم منتظر فصل دوم این برنامه محبوب هستیم که گفته می‌شود از تاریخ 8 دسامبر در سرویس آمازون پرایم قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد