موضوعات داغ

افتتاح نمایشگاه مرکزی خودروهای لوکسژن توسط آرمان ‌موتور کویر + گزارش تصویری

عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس
عکس مطلب اول
روز گذشته شرکت آرمان موتور کویر طی مراسمی به صورت رسمی فعالیت خود را به عنوان نماینده رسمی محصولات لوکسژن تایوان در ایران آغاز کرد. در این مراسم که با حضور تعداد زیادی از مدیران صنعت خودرو و جمعی از اصحاب رسانه برگزار شد، دفتر و نمایشگاه مرکزی این شرکت واقع در بلوار فرحزادی تهران افتتاح شد. همچنین سه مدل از خودروهای لوکسژن نیز در این مراسم موجود بود تا مدعوین از نزدیک با محصولات این برند کمتر شناخته شده آشنا شوند.

شوروم مرکزی لوکسژن

شوروم مرکزی لوکسژن

برند لوکسژن متعلق به خانواده متمول تایوانی با نام "ین" بوده که در سال 2009 تاسیس گردید. اما باید گفت که سابقه تولید خودرو توسط "ین ها" به سال 1955 باز می‌گردد. زمانی که محصولات این شرکت به مونتاژ برخی محصولات نیسان محدود می‌شد. سال‌ها بعد این شرکت تایوانی به منظور گسترش فعالیت خود همکاری گسترده‌ای با دیگر برندهای ژاپنی نظیر میتسوبیشی را آغاز کرد که تا به امروز این همکاری ادامه دارد، بطوریکه محصولات مختلفی از این دو برند ژاپنی با تیراژ بالا در این کمپانی تولید و به سراسر جهان صادر می‌شود. نام لوکسژن از دو واژه Luxury و Genius به معنای لوکس و هوشمند تشکیل شده است. لوکسژن پس از آنکه در سال 2009 متولد شد ، تولید محصولات خود را پایه دانش فنی بومی و بدون اتکا به کپی کاری از برند های معتبر جهانی آغاز کرد و حاصل این طرز تفکر تاکنون 2 سدان ،2 کراس‌اور و 2 ون بوده که توانسته به بازارهایی نظیر چین و روسیه راه پیدا کند. حال پس از گذشت چندماه از معرفی این برند در ایران، شاهد رونمایی و معرفی رسمی تعدادی از مدل‌های این برند توسط شرکت آرمان‌ موتور کویر هستیم.

این شرکت طبق وعده قبلی از برخی محصولات این برند که شامل ون M7، کراس‌اوور U7 و سدان S3 رونمایی کرد. نکته قابل توجه در این مراسم، حضور نسخه تمام برقی سدان S3 بوده که با پسوند EV شناخته می‌شود. باید خاطرنشان کرد که آرمان موتور کویر فعلا برنامه‌ای برای عرضه این خودرو نداشته و احتمالا این خودرو برای حضور در دومین نمایشگاه خودروی تهران وارد شده است. S3 اولین محصولی است که با قیمتی کمتر از 100 میلیون تومان راهی بازار خواهد شد. پس از آن کراس‌اوور U6 با قیمتی حدود 130 تا 150 میلیون تومان دومن محصول این شرکت خواهد بود.
فرزین ترکی‌پور مدیرعامل آرمان موتور کویر اظهار داشت محصولات بعدی این شرکت لوکسژن U5 و S5 خواهند بود که U5 به همراه U6 در نمایشگاه خودروی تهران و S5 در نمایشگاه اصفهان رونمایی خواهند شد. همچنین وی درخصوص زمان عرضه این خودروها به بازار گفت: بلافاصله پس از برطرف شدن مشکل ثبتارش عرضه S3 آغاز شده و ظرف مدت 2 الی 3 ماه به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/4
واقعا کدوم احمقی حاضره 150 میلیون به این برند ناشناخته پول بده؟
1396/9/4
آقا حسين ديگه بايد اينو قبول كرد چه بخواين چه نخواين همينه ولي جاي شكر داره مثل كره شمالي نيستيم باز برنداي چيني دارن به يك سمت و سويي ميرن ولي ما...
1396/10/4
آقای محترم لطفا مودب باشید ممکن است هر یک از اطرافیان شما آن ... باشد. بهتر نیست هر خودرویی را ابتدا ببینید و بررسی کنید و بعد نظر فنی بدهید؟ شما هر یک از خودروهای این برند تایوانی را با کره ای ها یا چینی های موجود در بازار ویران ایران مقایسه کنید بد نیست اصولا برای سلامتی هم ضرر ندارد. روزگاری وقتی اولین هیوندای مدل استلار و البته بعدها اکسل وارد ایران شدند آدم های باهوشی مثل شما همین حرفها را میزدند اما امروز همان هیوندای ...ها شده است سمبل ثروت و تشخص .
من اصلا در زمینه خودرو کار نمی کنم اما با دقت خرید می کنم ... شهروندان تایوان خودشان به این خودرو می خندند البته من روی هوا حرف نمی زنم دفتری در تایوان دارم که مدیر آن صریحا این خودرو را بی کیفیت می نامد... اما ما داریم درباره شرایط ایران صحبت می کنیم اینجا شما نمی توانید یک خودرو اروپایی یا استاندارد ژاپنی حتی امریکایی را به قیمت سی هزار دلار بخرید...بنده رفتم خودرو های این برند را از نزدیک دیدم کیفیت تزئینات داخلی و خارجی و قطعات قابل مشاهده فوق العاده بالا است. کیفیتی که شما در خودروهای معمولی کره ای هم نمی بینید داخل خودرو بشدت از داخل سانتافه 270 میلیون تومانی زیبا تر و با کیفیت تر است. نمای خارجی البته بستگی به سلیقه دارد اما کیفیت مونتاژ و فواصل مابین قطعات بدنه بسیار با دقت طراحی شده اند . رنگ آمیزی نیز کیفیتی عالی دارد. بویژه مدل U5 می تواند مدل موفقی داشته باشد با چنین قیمتی چنین سطح کیفیتی در بازار ایران پیدا نمی شود . با اجازه افراد عاقلی مثل شما بنده مایلم یکی از آن احمق ها باشم شما همان ساینا را سوار شوید و لذتش را ببرید.
حرف آخر یک بار تشریف ببرید نمایندگی این خودرو ساز تایوانی و یک نگاه عاقلانه به خودرو ها بیاندازید ما را هم از نظرات کارشناسی خودتان بی نصیب نگذارید.
1396/9/4
ببینید از ۲۰۰۹ تا الان به چه تولیدات خوبی رسیدن. بعد ویرانخودرو از بعد انقلاب نتونسته هیچی بشه چون مدیریتش همیشه دولتی بوده و به فکر چپاول نه پیشرفت. دیگه وقتشه یه تغییراتی به خودمون بدیم.
1396/9/5
کاری به ماشین ندارم ببینید که چقدر از نزاکت وادب خارج شدیم که زمانیکه با چیزی مخالفیم حتما باید فحاشی کنیم .!!!!!!!!!!!!!!!!
1396/9/5
خاک بر سر دو ملی ساز ما
1396/11/7
با سلام : دوستان عزیز من همیشه مطالعه و مقایسه میکنم و بعد خرید انجام میدهم . البته در خرید قیمت هم برای من مهم است . دوستان من این خودرو ها را از ندیک دیده و مقایسه کردم با خودروهایی هیوندا. این خودروها از نظر کیفی و کمی چیزی از انها کمتر نیست بله با توجه به قیمت انها از تمام انها سر میباشد . قیمت انها برابر است با قیمت اکسنت که از نظز کیفیت ... ای کاش عقل ما در چشم ما نبود