موضوعات داغ

محدودیت در واردات خودروهای لوکس با موافقت دولت

عکس مطلب اول
خبرگزاری فارس : وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: جلوگیری از ورود و محدود کردن واردات خودروهای لوکس که حضور آنها در شرایط فعلی ضروری نیست،در صورت موافقت دولت به اجرا در می‌آید.
محمد شریعتمداری درخصوص تداوم بسته بودن سایت ثبت‌سفارش واردات خودرو، اظهار کرد: در حال حاضر نرخ جدید تعرفه‌های واردات خودرو و همچنین نرخ API آنچه که از فعالیت واردات قطعات یدکی منفصله خودرو که ساخت داخل منجر می‌شود به‌منظور ایجاد رقابت بیشتر برای تولید در داخل کشور تقدیم هیات دولت شده است.وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه جلوگیری از ورود و محدود کردن واردات خودروهای لوکس که حضور آنها در شرایط فعلی ضروری نیست در صورت موافقت دولت به اجرا در می‌آید، گفت: در ۶ ماه اول سال‌جاری به میزان مشابه سال گذشته واردات خودرو صورت گرفته است. وی با تاکید بر اینکه میزان خودروهای وارداتی در کشور در شرایط فعلی به‌میزان کفایت است، خاطرنشان کرد: اگر دولت تصمیم جدیدی درخصوص واردات خودرو داشته باشد به آن عمل می‌کنیم.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/12
داريم يواش يواش مي شيم مسه كره شمالي!!!
1396/9/12
یواش یواش؟؟!
الآن تو تلویزیون نگاه کنی مستند و مسابقه هامون هم رزمی شده!
مستند زد گلوله، مستند مسابقه فرمانده!
1396/9/12
پشیمونم از اینکه به روحانی رای دادم!
رسما کاری کرد که قشر متوسط نتونن خودروی خارجی بخرن و مجبور بشن لگن های ویرانخودرو و سایپا که هردو شدن مونتاژ کار چینی رو بخرن!
اونم با انتخاب یه وزیر سفارشی که هیچی حالیش نیست! ببینم با این قیمت ها جرات داره بگه نخرید؟!
منکه میرم گذر موقت بخرم، مغز خر نخوردم 300تومن بدم کولئوس و سورنتو آشغال، آشغال نیستن نسبت به قیمت آشغال شدن، 100تومن میذارم بانک و با 200تومن بهترین بنز و bmw رو میخرم و با سود بانکی 100 تومن هزینه تمدید گذرموقت رو نامحدود میدم! هم بیمه داره و هم تمامی مدارک ماشین هم به اسم خودمه!!!

منتشر کن خودروبانک عزیزم
اینجوری که پیش میره توهم سایتت رو باید تعطیل کنی چون دیگه خودرویی نمیمونه!!!
1396/9/12
دقیقا درسته..دمت گرم ..فقط در مورد گذر موقت بیشتر توضیح میدادی ممنون میشدم ..اینکه شرایط و هزینه تمدیدش به چه شکله
1396/9/15
درسته روحانی قشر متوسط را به فقیر تبدیل کرد.
روحانی با سیاستهای عمدی تلاش داره انرژی و توان مالی قشر متوسط را مهار کنه ولی کور خونده.
همونطور که تو دهن احمدی نژاد زدیم تو دهن این دروغگو هم میزنیم.
1396/9/12
گفتنیها گفته شده و مسئولین ثابت کرده‌ن که هیچ حرف منطقی حالیشون نمیشه
1396/9/12
در سال 2013 با منع واردات خودروی بالای 2500 عده ایی با دپوی این خودروها به سود سرشار300 تا400 درصدی دست یافتند حالا هم همون داستان تکراریه سودرسانی به خودی ها از جیب نخودی ها
1396/9/12
آقای روحانی این بود واسه مردم کار کردن؟؟؟ این بود حق مردم رو گرفتن؟؟؟ از تک تک این مردم سوال کنید اگه حتی 1نفر هم راضی بود از این تعرفه ها شما بیا قیمتارو 10برابر کن. دقیقا چیزی که مردم مخالفه اوونن رو داری انجام میدی. شدید رفیقه دزدا و مخالف مردم مظلوم. شرم بر شما
1396/9/12
عجیبه ! فرق مسئولین دولت فعلی با دولت قبلی اینه که خودشون کاخ نشین اند و چشم اینکه مردم متوسط و سرمایه دار بتونن ماشین خوب سوار بشن را ندارن.
آقایون به شدت تمامیت خواهن و چون می بینن رعیت دیگه جلو ماشین هاشون تا کمر خم نمیشن ناراحتن
برای همین ماشین خوب را می خوان به نام حمایت از تولید داخل و جلوگیری از خروج ارز برای ملت حرام کنند
عاقبت انتخاب شیخ کاخ نشین!
1396/9/12
به به حرکت روبه عقب باتمام سرعت داریم برمیگردیم به زمان پاترول و پرایدسواری،شریعتمداری یه فلافل فروشی هم بهش بدن نون پنیر میده دست ملت تو این شرایط ارز بریش کمتر باشه،جدا دولت روحانی داره حماسه سازی میکنه این نخبه های وزیر و مدیر را از کدوم دارالمجانین میاره!شریعتمداری تو نمیخواد نگران ارزبری ۴ تا ماشین باشی برو پول نفت را که میلیارد میلیارد بعد برجام داره گرفته میشه جمع بزن!
1396/9/12
اگرقرار هست حمایتی ازتولیدکننده داخلی باشه یایستی به انتخاب مردم باشه نه زور.دولتمردان ما هم بهتره بجای استفاده از خودر خارجی که موجب بی کاری کارگران میشه از همین خودرهای داخلی با عمق ساخت داخل 70%سوارشن تا ببین مردم چی میکشن ازاین محصولات باکیفیت داخلی .قول می دم بدش قوانین عوض کنن البته یککار دیگرهم می تونن انجام بدن تمامی دولتمردان و اعضا درجه یکشون منع قانونی داشته باشن برای خرید واستفاده چه کاری چه شخصی اون وقت هست که ما هم باورمون میشه حمایتشون ازتولید واشتغال داخلی رو.
1396/9/12
سلام
اگه امسال نمیشگاه صنعت خودرو تهران (چین)رفته باشید حتما متوجه میشید که همه قبل از اعلام فهمیدن چه خبره
1396/9/12
جناب آقایان تصمیم گیرنده برای ملت خودتان معیار 2500 سی سی را ملاک لوکس قرار داده اید حالا اینهم راضیتان نمیکند وگرنه کجای دنیا تویوتا اف جی کروز خودروی لوکس حساب میشود که حالا با تصمیم عاقلانه شما مدل 5 سال پیش که باید از رده خارج شود 400 میلیون قیمت دارد حالا باز با یک تصمیم خردمندانه دیگر دارید هیوندای توسان که در خارج از کشور قشر ضعیف تا متوسط سوار میشوند را تبدیل به خودروی لوکس میفرمایید