موضوعات داغ

تحویل 10 اتوبوس BYD برقی به کشور ژاپن

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
کمپانی خودروسازی BYD چین به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان ماشین‌های الکتریکی در جهان، اخیرا 10 دستگاه اتوبوس تمام الکتریکی را به جزیره "اوکیناوا" در کشور ژاپن تحویل داده است، این درحالیست که بزرگ‌ترین شرکت‌های خودروسازی جهان در کشور ژاپن قرار داشته و یا حتی شرکت خودروسازی تویوتا موفق به تولید اتوبوس‌های هیدروژنی و یا کامیون‌های هیدروژنی شده است که قطعا توانایی تولید یک اتوبوس الکتریکی را هم خواهد داشت.
این برای دومین بار است که شرکت خودروسازی BYD محموله اتوبوس‌های K9 خود را به بازار ژاپن منتقل کرده است که اولین دوره آن به سال 2015 میلادی و ارسال 5 دستگاه اتوبوس الکتریکی به شهر "کیوتو" بر می‌گردد و حالا هم ارسال 10 دستگاه اتوبوس تمام الکتریکی K9 به جزیره "اوکیناوا" در کشور ژاپن.
جالب است بدانید که اتوبوس K9 دارای طول 12 متری و عرض 2.5 متری خواهد بود که برای تامین انرژی مورد نیاز خود برای حرکت، از باتری‌های "آهن فسفات" با ظرفیت 250 کیلووات استفاده خواهد کرد که توانایی رسیدن به سقف سرعت 70 کیلومتر بر ساعت را خواهد داشت که این مقدار سرعت برای اتوبوس شهری کافی خواهد بود.
در ادامه بد نیست بدانید که شرکت خودروسازی BYD در جنوب کشور چین و در شهر "شنژن" قرار دارد و علاوه بر این، در شهرهای هنگ کنگ و شانگهای نیز فعالیت دارد که برای 10 ماه اول سال 2017 میلادی، کمپانی خودروسازی BYD موفق به فروش بیشترین اتومبیل الکتریکی در کشور چین شده است.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/17
ای کاش مسئولین ماهم به فکر مردم بودن
و اتوبوس های برقی وارد میکردن
و کلا وسایط حمل و نقل عمومی برقی (الکتریکی)میشد((تاکسی ها و اتوبوس ها))
حیییف
اینطوری قطعا آلودگی هوا هم کمتر میشد
1396/9/17
خود ژاپن صنعت خودرو سازی چین رو باور داره اونوقت یه عده تو ایران فقط میگن: آشغال چینی و اسباب بازی چینی. فقط میشه واسه این افراد تاسف خورد!