موضوعات داغ

شرایط فروش تویوتا راو4 به صورت نقدی توسط ایرتویا + جدول

عکس مطلب اول
ایرتویا، نماینده عرضه و خدمات پس از فروش کمپانی خودروسازی تویوتا در ایران، از شرایط فروش نقد و مشارکتی تویوتا RAV4 در مدل‌های 2017 خبر داد.
برای عرضه این محصول به بازار کشور، پیش از این سه نوع تیپ T2-G، تیپ T3-V و در نهایت تیپ T3-E در نظر گرفته شده بود، اما حالا خودروی شاسی بلند تویوتا راو4 تنها در مدل T3-V به مشتریان عرضه خواهد شد که در واقع نسخه "لیمیتد" به شمار آماده و با قیمت کلی 279 میلیون و 800 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
علاوه بر این، شرایط فروش مشارکتی تویوتا RAV4 نیز پیش روی مشتریان قرار گرفته است که به صورت 4 مرحله و یا 6 مرحله پرداخت در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که با انتخاب شرایط فروش 4 مرحله‌ای، می‌توانید از مزیت تحویل 120 روزه بهره مند شوید، اما با انتخاب شرایط فروش 6 مرحله، موعد تحویل اتومبیل شما به 180 روز کاری افزایش پیدا می‌کند و می‌بایست فارغ از پیش پرداخت 60 میلیون تومانی، به صورت ماهیانه مبلغ 20 میلیون تومان به حساب نمایندگی‌های شرکت ایرتویا واریز کنید تا پس از پرداخت هزینه اولیه، بازپرداخت‌های اقساطی شما آغاز شود.
جهت آشنایی با شرایط فروش اقساطی این محصول می‌توانید به جدول مربوطه در انتهای مطلب مراجعه کنید، ولی قبل از آن بد نیست کمی در مورد تویوتا RAV4 نیوفیس 2017 بدانید.
از نظر فنی و امکاناتی تویوتا راو4 نیوفیس دقیقا مشترک با مدل قبلی خود است که اگر سنسورهای پارک جلو و آینه‌های تاشو بغل را به عنوان گزینه‌های جدید در تویوتا راو4 نیوفیس فاکتور بگیریم، به گزینه‌های آشنایی همچون پیشرانه 2500 سی سی چهار سیلندر 16 سوپاپ VVTI-DOHC آن می‌رسیم که در دور موتور 6000 دور بر دقیقه می‌تواند قدرتی 177 اسب بخاری و همچنین در دور موتور 4100 هم می‌تواند گشتاوری 233 نیوتن متری تولید کند. جعبه دنده‌ در نظر گرفته شده برای این اتومبیل هم 6 سرعته اتوماتیک از نوع تیپ ترونیک است.
از ساير ويژگي‌های تویوتا راو4 نیوفیس هم می‌توان به کيسه ايمني هوا راننده و سرنشين جلو‌، سيستم ضد سرقت به همراه ايموبلايزر، تنظيم کننده عمودي صندلي راننده، برف پاک کن تناوبی، گل پخش کن، آيينه‌هاي بغل برقي، فرمان هيدروليک/ بشکن/ تلسکوپي، شيشه برقي با محافظ، ريموت کنترل، صندلي عقب تاشو با جاي دست، گرم کن شيشه عقب تايمردار، آيينه‌هاي بغل و دستگيره درب‌ها همرنگ بدنه، سقف کشويي شيشه‌اي (سانروف)، کروز کنترل، صفحه نمايش اطلاعات، صفحه نمايش دماي بيرون، صندلي راننده برقي به همراه تنظيم ارتفاع، رينگ آلومينيومي، چراغ مه شکن جلو و سنسور عقب اشاره کرد

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/20
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم

مرحمت فرموده ما را مس کنید
1396/9/21
تو قرار داد ايرتويا نوشتن قيمت نقدي قطعي ولي بعدش اومدن تو يه بند ديگه اينو نقض كردن و نوشتن تو تحويل قيمت قطعي مشخص ميشه،يه كمي جاي تامل داره نه؟؟ بنظرم از افرادي كه تويوتا راو رو تحويل گرفتن مشكل رو بايد پرسيد..بدون تحقيق ثبت نام نكنين،